• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet Explorer en beveiligingslek

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
Wie kan mij vertellen hoe het nu staat met de belofte van Microsoft om een update de lucht in te gooien voor I.E.
in verband met het beveiligingslek?
Ik gebruik voorlopig nog steeds Chrome, hoewel die iets langzamer werkt.
Van een update van Microsoft heb ik nog niets gezien voor Windows7.
Groeten.
 
Via Configuratiescherm > Windows Update > Geschiedenis van updates weergeven, kun je zelf controleren welke updates genstalleerd zijn.
De update waar jij op doelt is KB2964358. (werd bij mij genstalleerd op 2 mei)
Maar om die te kunnen installeren moet eerst update KB2929437 genstalleerd zijn. (werd bij mij genstalleerd op 29 april)
 
Deze updates zijn bij mij ook doorgekomen. Begrijp niet waarom dit zonder melding gebeurd is.
In ieder geval, bedankt allemaal. Groetjes.
 
Wanneer je de computer afsluit, dan klik je op Start > Afsluiten. Ja toch? Wanneer er op dat moment updates klaar staan om genstalleerd te worden, dan zie je een uitroepteken staan bij de knop Afsluiten. Als je daarop klikt, dan krijg je (als het goed is) de melding dat er eerst updates genstalleerd zullen worden en dat de computer daarna vanzelf afgesloten zal worden. Nooit gezien? Misschien ben jij in dat geval al weggelopen van de computer?
 
Ik sluit ook vaak af in de sluimerstand. Maar tussentijds (ca.1x per 2 weken) normaal via Afsluiten. Toch heb ik dan geen melding gekregen, maar ze zijn in ieder geval wel ge-installeerd en daar gaat het om. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan