• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

inloggen firefox op abnamro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard5

Nieuw lid
Lid geworden
10 mei 2014
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Inloggen met firefox 29.1 op de pagina van Abnamro kan sinds kort niet meer. Ik zie nl geen e-dentifier meer op de pagina. Ik heb wel het groene veilige slotje en certificaten zichtbaar. Ik kan wel met Chrome inloggen. Wie weet raad?
 
je bedoeld dus deze site .
wel ik ondervind hier met de Firefox 29.1 geen problemen ...ook de e-dentifier is aanklikbaar ...zoals je kunt zien !
536f640fcb410-Ashampoo_Snap_2014.05.11_13h47m15s_001_.png


Ashampoo_Snap_2014.05.11_13h52m06s_002_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het inloggen via de e-dentifier kon gebeuren onder verschillende browsers waaronder dus de Firefox29.1 de IE11 en de PaleMoon 24.5
 
Hallo Emi, dat is de goede pagina. Maar dat nieuwe gedeelte kan ik dus niet zien.

---------- Bericht toegevoegd op 14:20 ---------- Vorige bericht was op 14:13 ----------

Ik heb net Palemoon geinstalleerd, daar werkt het PRIMA op. Maar het is toch heel gek!

---------- Bericht toegevoegd op 09:58 ---------- Vorige bericht was op 14:20 ----------

Hallo Emi,

Ik ben eruit..... De boosdoener waren twee programma, te weten:"Privdog en Boclean" van Comodo.
Alles werkt weer normaal. Bedank nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan