• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hibernate mode voor laptop Packard Bell Easynote model ALP, Ajax C2

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Systeem Windows Vista home basic
Sleep mode werkt, maar ik kan nergens vinden waar de hibernate mode is te activeren.
Dat zou wel erg gewenst zijn omdat de batterij helemaal plat is en hier nogal eens dips en uitval van het lichtnet voorkomt.
En ja, ik weet het, met uitval van lichtnet heb je niets aan hibernate, daar staat tegenover dat sleep in dit geval helemaal geen waarde heeft. Als de computer in hibernate mode staat start die snel op, boot duurt meer dan 5 mnuten!

MVG perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zal ikzelf maar het antrwoord geven.
Heb er wel lang voor moeten zoeken (Internet), heel veel antwoorden maar "at last", n goede.
Misschien dat iemand er iets aan heeft. Helaas wel in het Engels.....

APPLIES TO WINDOWS VISTA!! (Not sure for other O-systems....)

If HIBERNATE MODE not found in POWER OPTIONS:

To enable the hibernation feature and the hybrid sleep feature, follow these steps:

Click Start
Start button
Click All Programs, and then click Accessories.
Right-click Command Prompt, and then click Run as administrator.
User Account Control permission
If you are prompted for an administrator password or for confirmation, type the password or click Continue.
Type powercfg -h on, and then press ENTER.

To be sure that hibernate mode is supported type at the command prompt:
powercfg /a

If the next line is shown:
"The following sleep states are available on this system: Standby (S3) Hibernate
Hybrid Sleep"
... hibernate is availble and should be activated with the above action.

June 2014

Dit is een van de honderden tips die ik verzameld heb.
MVG perloc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan