• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hp compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

berno

Gevestigd lid
Lid geworden
12 jan 2007
Berichten
297
Waarderingsscore
0
mijn moeder heeft oude computer gekregen hp compaq zo, plat liggend model maar als ze hem op wil starten vraagt hij op password komt zo,n sleutel in te staan ik ben er al mee bezig geweest kan ook niet in bios komen ik heb geprobeerd de batterij er uit te halen draden los gekoppelt toen 24 uur de stroom eruit gehaald toen na 24 uur weer de stroom ingeschakelt en 35 seconden het gele knopje van omos ingedrukt daarna kabels en batterij weer ingezet dit had ik van iemand gehoord die zei dat daarna de vraag om password verdwenen was maar helaas lukt het niet bij mij hopelijk weten jullie nog een oplossing groetjes ben
 
Is het de password van de bios. Of van windows zelf
 
ik denk van windows
 
maar het vreemde is ik kan ook niet in bios komen
 
Het zal om een BIOS wachtwoord gaan. Als je dat niet kent, kom je ook niet in het BIOS.

Bekijk deze korte, maar duidelijke video minstens 3 keer, zodat je alle handelingen en de volgorde daarvan uit je hoofd kent:
https://www.youtube.com/watch?v=_48TboigK9g
 
bedankt maar ik ken geen woord engels dus ik begrijp er niet veel van is deze niet in het nederlands groetjes
 
Hoef je ook geen Engels voor te verstaan, zit een jumper op het moederbord om het bios password te resetten.
Type van die PC?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie geweldige hulp is me weer gelukt groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan