• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hoe een bijlage c.q. afbeelding in een bericht op dit Forum kan plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hoi beste mensen,

Wie kan mij uitleggen, hoe ik een bijlage c.q. afbeelding in een bericht op dit Forum kan plaatsen?

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Lijkt mij een nuttige Site vanschagen, maar ik bedoel eigenlijk, hoe ik het voor elkaar krijg om een bijlage (zeg foto) bij een tekstbericht in dit Forum te plaatsen.
 
ja dat zei ik net ,op NCF is bijlage plaatsen al een tijd een groot probleem
vandaar dat ik je die link gaf bijlage of foto ff uploaden daar en de link die je dan krijgt hier plaatsen
 
Het zou weer gewoon moeten werken via de knop 'Insert Image'
Die knop vind je bovenaan het tekstvak waar jij je tekst intypt. Zie de rode pijl in onderstaande afbeelding:

537de6228ce72-Insert_image.png


Wanneer je op die knop klikt, krijg je het volgende venstertje te zien:

537de6c11c67b-bladeren.PNG


Klik op het tabblad 'From computer'.
Klik dan op 'Bladeren' en navigeer dan naar de map op je computer waar de afbeelding staat die je hier op het forum wilt plaatsen.
Afbeelding gevonden? Dubbelklik er dan op. Klik daarna in het venstertje op 'Bestand uploaden'.

Klik dan op 'Voorbeeld van bericht' om te controleren hoe een en ander eruit komt te zien.
(Off topic: zoals je aan het plaatje hieronder kunt zien, ben ik even aan het spelen geweest met een programma waarmee je makkelijk gedeeltes uit een foto kunt knippen...:wink:)

kat uitgeknipt.png
 
Sorry vanschagen, maar ik was even niet goed bezig en porrelaar bedankt voor jouw tip. Ik ga het proberen want ik heb een vraag over "Deze PC" in Windows 8. Wanneer ik bij eigenschappen van "Deze PC"kijk zie ik daarDeze PC.jpg (hopelijk is de weergave gelukt). De rood gekleurde Partitie is natuurlijk niet voor niets rood gekleurd, maar ik zou willen weten waarom en wat kan ik doen om deze (systeem?)Partitie goed te krijgen, zodat hij niet meer Rood kleurt. Alvast dank voor elke reactie of suggestie.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Je hebt gelijk, overigens zal ik daar een andere afbeelding van "Deze PC" plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan