• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

steeds opnieuw aan melden met Firefox op NCF

Status
Niet open voor verdere reacties.

joop 69

Vaak hier
Lid geworden
7 okt 2013
Berichten
525
Waarderingsscore
0
ik moet me elke keer opnieuw inloggen op NCF
hoe kan ik het zo instellen dat ik als ik firefox start ,en naar NCF site ga dat ik gelijk ingelogd kom te staan??
ik hoor het graag van U
gr joop
 
Zet je wel het vinkje bij "aangemeld blijven"?
Mogelijk zijn anders je cookies beschadigd, of ze worden gewist door antimalware.
 
waar staat dan dat vinkje van aangemeld blijven???

---------- Bericht toegevoegd op 09:32 ---------- Vorige bericht was op 09:31 ----------

ja en cookies heb ik uitstaan
 
Voor aangemeld blijven is een cookie nodig.
 
en kan het zo ingesteld worden dat enkel het cookie van NCF actief is???
 
Dat kan waarschijnlijk alleen met een cookiemanager. Mogelijk als addon voor firefox? Ccleaner kan ook gericht koekjes wissen en bewaren.
 
ik ben er denk ik al achter cookies beheren zo in firefox
in adres regel typen
about:permissions en dan cookies daar kan je aan geven welke site een cookie mag:D
 
Het automatisch inloggen via cookies is een veiligheidsrisico.
Zit een derde in je cookiemap, dan kan hij/zij op die wijze achter al je inlogs komen, want alles staat vermeld in die cookies.
Dat is een van de redenen waarom het steeds weer gebeurt dat Hotmail- en Gmail-accounts gehackt worden.
Ik gebruik LastPass om mij automatisch aan te melden. n wachtwoord om de rest achter slot en regel te stoppen en houden.
Door het gebruik van een wachtwoordmanager kan je ook veel makkelijker voor elke elke inlog n ander en lang wachtwoord gebruiken.
Want het stelen van inloggegevens is een groot probleem aan het worden, laatst weer Ebay, waar 145 miljoen klantgegevens zijn gestolen.
Gebruik je overal dus het zelfde wachtwoord, dan kan dat dus eventueel tot grove consequenties leiden.
 
Cookies bevatten normaliter geen wachtwoorden, vaak alleen een session id. Als je elke keer inlogt, zou dat ook elke keer afgevangen kunnen worden. Waardoor je mogelijk juist een groter risico loopt, dan bij gebruik van cookies.
 
Daarom is het gebruik van een wachtwoordmanager ook zo belangrijk voor je eigen veiligheid en privacy.
 
Hallo waar verander ik de instelling om aangemeld te blijven ik kan het n.l niet vinden gr jj.ursem

---------- Bericht toegevoegd op 10:58 ---------- Vorige bericht was op 10:44 ----------

in de about:permissions staan helemaal geen sites en toevoegen gaat ook niet
hoe doe ik dat??
 
Ben ik op een gegeven moment uitgelogd op NCFdoor inaktiviteit of zo, staan de aameldgevens via LastPass ingevuld en hoef ik alleen op aanmelden klikken om weer verder te kunnen.
Dat is nu eenmaal het comfort van een wachtwoordmanager zoals LastPass.
 
Hallo heb u mail gelezen maar heb geen lastpass op mijn pc dus ik log wel opnieuw in als ik op de site van het NCF wil komen he hartelijk dank voor de moeite GRJJ.URSEM
 
bedankt Abraham heb last pass geinstalleerd werkt fijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan