• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adobe Flash-plug-in is gecrasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Hallo, Ben ik weer eens. Op TV Blik kun je tv-programma's terugkijken. Dat is heeeeeeeeeeel lang goed gegaan. Maar sinds gisteren lukt me niet meer een programma terug te kijken. Ik krijg dan een melding: De Adobe Flash-plug-in is gecrasht. Dan gebeurt er niks meer. Ik heb Flashplayer, Adobe air en shockwave player opnieuw geinstalleerd, maar blijf steeds die melding krijgen. Enig idee wat er verkeerd gaat?
 
Haaaaaaaaaaaaaa Abraham Firefox

---------- Bericht toegevoegd op 16:21 ---------- Vorige bericht was op 16:19 ----------

Ik heb gisteren geupdate naar 30.0 was eerst in het engels heb nog een keer in nederlands geinstalleerd.
 
Ik had laatst dezelfde problemen met versie 29, zelfs de adobe site was geblokkeerd.
Ik heb toen een komplete reset gedaan.

Wel even een notitie maken van de add-ons die jij in Firefox hebt zitten, zodat je die weer kan herinstalleren in de nieuwe browser.
Ook als een je een kleurthema hebt genstalleerd, de naam er van noteren.

We gaan Firefox resetten.

Klik rechtsboven op de bladwijzerknop en scroll geheel naar beneden.
Klik daar op alle bladwijzers tonen.
Er opent nu een nieuw venster; klik in de bovenste menubalk op Importeren en reservekopie maken en klik dan op Reserve kopie maken.
Het reservekopiebestand heeft als extenctie json en sla dit bestand nu in een makkelijk terug te vinden lokatie op.
Noteer ook de add-ons die je gebruikt, om ze straks weer makkelijk te kunnen installeren.

Is dat gebeurd, dan ga je naar Configuratiescherm\Programma's en onderdelen en verwijder daar Firefox.
Op de vraag of al jouw gebruikersgegevens ook verwijderd moet worden, klik je bevestigend.

Hierna start je de PC opnieuw op en dan ga je vervolgens met IE naar http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Is Firefox weer genstalleerd, ga dan met Firefox naar http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ voor de nieuwste Adobe Flash Player Versie 14.0.0.125;
wil je de Gratis Google Chrome webbrowser (optioneel) (2,12 MB) of Gratis! McAfee Security Scan Plus (optioneel) (0.98 MB) niet erbij hebben, haal dan eerst het vinkje weg en download vervolgens de Flashplayer.

Sluit de browser en installeer vervolgens de Flashplayer.
 
Haaaaaaaaaaaaa Abraham, Bedankt voor de snelle reactie. Moet zo direct gaan bridgen, dus het wordt morgen voor ik er aan begin. Laat je weten als het gelukt is.
 
Haaaaaaaaaaaa Abraham, En een plezierige avond was het. Lol. We waren 1e geworden met een idioot hoge score van 70,50%. Als je zo'n 59, 60 % scoort is al hoog. Dus kan er voorlopig weer tegen.
Nou en dan het opnieuw installeren. Geweldig gegaan. HET WERKT WEER. Alleen de extensie van reserve-kopie-bestand had bij mij html, maar het is wel gelukt om die terug te zetten.
Nu heb ik nog een ander vraagje. Hoe zit dat nou met die Java. Moet ik dat ergens installeren of is dat automatisch gedaan met installatie van windows 8? Ik weet nog dat ik voorheen met noscript iedere keer toestemming moest geven om javascript toe te staan. Moet dat nog?
 
Indien je Java niet nodig hebt voor websites of programma's, hoef je Java ook niet te installeren.

Leuk ook dat je zo'n geweldige avond hebt gehad.
 
Ok dan dank ik je weer voor je hulp en ik hoop dat ik je niet te vlug weer moet lastigvallen. Hahahaha
 
Abraham, ook een dankwoordje van mij . Bij mij crashte die flash plug-in ook altijd, en dacht ook altijd dat het probleem aan de plugin te wijten was. Ik heb uw tip ook eens uitgevoerd en :meeting: probleem is opgelost .
 
Kijk als wij Abraham toch niet hadden.... Lol.
 
Hahaha Ik denk altijd dat ik iets fout doe maar ik was blij dat het niet mijn schuld was en dat er nog iemand profijt van heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan