• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bekendmaking winnaars NCF Awards 2014

Wilhelm

<font color="Red"><b>Administrator</b></font>
Lid geworden
18 dec 2013
Berichten
717
Waarderingsscore
0
Allemaal erg bedankt voor de nominaties en het uitbrengen van je stem in de NCF Awards 2014. Hieronder nog even wat er te winnen viel, n van deze twee spellen (naar keuze):

- Total War: Rome II
- Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

De 8 winnaars in willekeurige volgorde:

- Kasper169
- Dave
- Worecx
- Glompie
- Poelsnip
- Freakje
- Samuel
- Ydieresis

Met de winnaars is zojuist contact opgenomen, gefeliciteerd!
 
Worden de uitslagen gepost? Ik ben te lui om elk topic langs te gaan :&
 
Dankje woehoew! Nooit gedacht dat ik ooit wat zou winnen met een wedstrijd. :rules:
 
Gefeliciteerd allemaal :biggrin:
 
Wow super bedankt! Ik had ook niet gedacht dat ik zou winnen.:D
 
Tja, gelukkig maken wij hier net zo veel kans als andere leden. Ik ben er in ieder geval superblij mee. Thanks NCF.

Even voor de goede orde. Ultral heeft zijn account laten verwijderen. Maar ik wil toch nog even iets duidelijk maken. Wilhelm heeft deze contest in zijn eentje opgezet. Wij hebben op geen enkele manier enig voordeel kunnen behalen. In deze contest hadden wij net zo veel kans als enig ander lid. Ik ben er blij mee dat ik mee heb kunnen doen en dat ik ook heb kunnen winnen. De selectie is volgens mij geheel random gegaan (ik heb hier geen invloed en inzicht in gehad, maar ik ga ervanuit dat Wilhelm dit via n of andere random count site heeft gedaan), dus wij zijn op geen enkele manier voorgetrokken. Daarnaast worden de winkansen groter als niet veel mensen nominaties doen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik heb gewonnen. :rules:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook blij dat ik heb gewonnen :rules:
 
Twee winnaars hebben aangegeven dat ze hun prijs liever naar mensen zien gaan die er meer mee gaan doen. Dus bij deze twee nieuwe winnaars:

Niels en Menno47, gefeliciteerd!
 
Heel erg bedankt!
ik zou binnenkort ook een review erover schrijven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jah, was beetje druk ;) School, Familie...
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan