• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

niet verzonden bericht geeft steeds foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kattebelletje

Nieuw lid
Lid geworden
19 jun 2014
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik werk met windows live email. Ik heb een bakje voor "inkomende post" en voor "verzonden post". Er is een bericht blijven hangen dat niet verzonden kon worden (te groot). Het bericht heb ik verzonden met We transfer. Het programma wil nog steeds het oude bericht versturen. Ik zie geen: "uit bak". Hoe kan ik dit oplossen?
 
Gebruik jij misschien een netbook (= mini laptop) met een heel klein scherm?
Dan is het mogelijk dat jij Postvak UIT niet direct te zien krijgt.
Als voorbeeld toon ik twee knipsels van Windows Live Mail op mijn netbook. Op de eerste afbeelding is Postvak UIT niet zichtbaar:

53a2c2682aea9-Postvak_UIT_niet_zichtbaar.jpg


Je zult dan de schuifbalk (die je rechts op de afbeelding ziet) helemaal naar beneden moeten trekken.
Daarna hoort Postvak UIT onderaan zichtbaar te worden:

53a2c2f8a4784-Postvak_UIT_wel_zichtbaar.jpg


Zelfs wanneer je Postvak UIT te zien krijgt, zal het nog niet direct mogelijk zijn om die te grote e-mail te verwijderen. Je zult daarvoor eerst de internetverbinding moeten verbreken, anders blijft Windows Live Mail bezig met een poging om die mail toch te verzenden.

Laat maar weten of je Postvak UIT nu wel in beeld krijgt; of je erin geslaagd bent om eerst de verbinding met internet te verbreken en daarna die te grote e-mail te verwijderen uit Postvak UIT.

Mocht dat niet lukken, dan weet ik nog wel een andere manier.
 
Het is gelukt. Ik verwachtte dat het net onder of boven "verzonden berichten" zou staan, blijkt het helemaal onder het laatste account te staan in grote letters. Helemaal blij. dank je wel, porrelaar
 
Mooi dat het gelukt is!

(Ik had al een handleiding klaar liggen waarmee je via Windows Verkenner de Outbox van Windows Live Mail zou kunnen legen, maar dat blijkt niet nodig.)

En, o ja, alsnog van harte :welkom: op het forum, kattebelletje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan