• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bij opslaan opent de computer steeds opnieuw de map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simonc

Nieuw lid
Lid geworden
19 jun 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal
Ik heb een hulp nodig, ik gebruik Windows Vista, en internet explore 7, ik heb eenElro IP camera, die kijk ik via internet explore en die wil ik op beweging opnemen, en opslaan in een map, nu is het zo zodra hij opneemt en opslaat in een map gaat dat map open op mijn scherm, dat is niet zo erg, zodra hij weer opneemt gaat dat de zelfde map weer open met als gevolg heel erg veel dezelfde mappen op mijn scherm, ik heb van alles geprobeerd niets lukken, kan iemand alsjeblief mij helpen, al vast bedank.
Simon
 
Misschien een beetje laat,


Maar wat gebeurt er als je de mappen afsluit? Stopt hij dan met opnemen? En als ik me niet vergis is er voor het openen van die mappen een instelling op de camera heb je de instellingen al doorgelopen? Heb je er iets over gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan