• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Icoon Externe HD wordt niet getoond !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Nieuw lid
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Hallo,

Heb een iMac 21,5" met OSX Mavericks.
Heb afgelopen week het intern geheugen laten vergroten van 4GB naar 12 GB, echter bij het aansluiten van mijn externe HD wordt geen icoon meer getoond, wat voorheen wel het geval was als ik de schijf aansloot via USB, zodat ik de schijf ook kan benaderen.
In het schijfbeheer programma wordt de Ext. HD wel gezien en herkent. Heb ook al gekeken in Finder-Preferences-Sidebar, echter al de settings zijn aangekruist bij Devices.
Op mijn Windows machine kan ik wel met mijn Ext. HD werken, geen problemen, echter de genoemde HD is een back-up schijf van mijn iMac.
Weet hier iemand een oplossing voor, zodat ik het icoon van mijn Ext. HD weer zie ??

JMGD.
 
Heb de oplossing al gevonden. Doordat ik het interne geheugen heb verhoogt naar 12GB is er waarschijnlijk iets mis gegaan met het programma TuxeraNTFS (een programma om met Windows geformateerde HD 's te kunnen lezen en schrijven met iMac). Heb het programma opnieuw geinstalleerd en de externe HD's waren weer zichtbaar in de Finder.

JMGD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan