• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wifi verbinding tussen samsung tablet en intenso wifi hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

douwe85

Junior lid
Lid geworden
28 sep 2008
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Hallo,

heb sinds kort een wifi hdd aangeschaft van het merk Intenso. Het betreft de 250 GB versie.
Tevens heb ik een samsung tablet 7 inch (tab 3).
Voor de verbinding tussen beide apparaten bestaat er een app van intenso zelf die memory2move heet, om met deze app een verbinding tot stand te brengen is verder geen probleem.
Deze 2 apparaten zijn voornamelijk bedoeld om muziek te streamen, zodat de tablet niet zwaar word belast en trager word door daar alle muziek op te zetten.

Toen ik eenmaal een verbinding tot stand had gebracht met de app van intenso zelf en ik een nummer aanklikte om af te spelen, kwam ik erachter dat de muziek niet uit zich zelf doorspeelt, maar dat je dan weer terug moet naar de app om een ander nummer aan te klikken wat bijzonder vervelend is. Ook staat er niet een zoekfunctie in de app van intenso. Dit is allemaal vreemd want heb tevens de wifi hdd benaderd via mijn iphone, en dan zijn alle dingen die ik net noem en mis op de samsung tablet wel aanwezig.

Ten eerste: Hoe kan dit en heeft iemand enige ervaring met deze combinatie van apparaten, en eventueel een oplossing?

En ten tweede: Heb verschillende andere streaming apps geprobeerd maar met geen enkele app kan ik de intenso wifi hdd vinden.

Als iemand hier tips of oplossingen voor heeft zou ik zeer geholpen zijn!
 
Niemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan