• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

sommige webpages in Firefox vreemde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
In Firefox vandaag ineens die vreemde weergave (alleen maar tekst en zo), dit gebeurt niet in I.E. Geldt bijvoorbeeld niet voor dit forum, maar wel van Synology, Dpreview, MijnIngbank en dergelijke. Moet ik ergens een instelling veranderen? Heb Firefox ook al eens opnieuw opgehaald (via I.E.!) zonder succes. En op een andere pc'laptop in huis ook geen last, dus het kan niet aan de websites zelf liggen.Dit soort werk:
1ibkvc.jpg
 
Daar had ik ook al naar gekeken, en met een verse download zou je zeggen dat de laatste versie binnekomt: 30. Via "help"zie ik dat die up to date is. Ik heb wel eens vaker die FF op de schop moeten nemen (en soms ook wel een schop willen gven)

---------- Bericht toegevoegd op 15:20 ---------- Vorige bericht was op 15:08 ----------

het vreemde nu is dat er emailbericht kwam van een nieuw antwoord van A54, maar dat daar niets van te zien was. gewoon mijn eigen reactie zoals hierboven.
 
Wat gebeurt er dan indien je de funktietoets F5 indrukt.
Dus daarmee de pagina te vernieuwen.
 
helaas helemaal niets: laadt opnieuw dezelfde rommel in.

---------- Bericht toegevoegd op 19:10 ---------- Vorige bericht was op 15:43 ----------

Vandaag had ik ook forse problemen met mijn NAS. Oorzaken kunnen vele zijn, maar inmiddels draait die weer normaal, en Firefox draait ook weer normaal. Vreemd toch dat een aantal internetpagina's wel normaal openden en een aantal niet. Probleem lijkt dus opgelost. fjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan