• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptop valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eline50

Gevestigd lid
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
224
Waarderingsscore
0
Ik heb een Toshiba Satellite L350 model PSLD8E. Ik heb al eerder problemen gehad en deze zijn telkens prima opgelost via dit forum. (met name door Abraham)
Er is nu weer een probleem: de laptop valt steeds uit. Dacht eerst dat deze misschien te warm werd, maar heb hem af laten koelen (ruim 24 uur) en van binnen schoongemaakt met perslucht (opengemaakt, had ik eerder gedaan). Dit heeft niet geholpen.
-Bij het normaal opstarten ging het fout bij het wachtwoord intypen. Laptop viel uit.
-in veilige modus opgestart, wachtwoord ingetypt, wilde Ccleaner gaan updaten, laptop viel uit.
-in veilige modus opgestart, gekozen voor "uw computer herstellen" , kreeg scherm met opties voor systeemherstel waar om mijn gebruikersnaam en wachtwoord werd gevraagd, maar pc gaf aan dat gebruikersnaam en/of wachtwoord fout is. Het enige wat ik kon doen was annuleren.
-pc ging opnieuw opstarten, in veilige modus gekozen voor schijfcontrole. Daarna normaal opgestart. Bij het invullen van het wachtwoord geeft de pc weer aan dat het wachtwoord ongeldig is. Bij 3de poging floepte hij weer uit.
-veilige modus gestart, maar ging tijdens het laden van bestanden weer uit.
-veilige modus gestart zonder netwerktoegang, Malware Antimalwarebytes laten scannen (zonder update, ben op vakantie geweest). Niks gevonden.
Probeerde antispyware te starten, laptop viel uit.

Wat is hier aan de hand? Ik weet niet meer wat te doen, hoop dat hier iemand is die mij kan helpen! :frusty:

---------- Bericht toegevoegd op 18:18 ---------- Vorige bericht was op 17:56 ----------

Vergat nog iets te vermelden: Er zit Windows Vista op.

---------- Bericht toegevoegd op 08:08 ---------- Vorige bericht was op 18:18 ----------

Ik ben blij dat er nog niemand gereageerd heeft, want ik schaam me diep....:blush: Het lijkt aan mijn oplader te liggen. Andere lader geprobeerd en nu blijft mijn laptop wel aan. (hoewel de laptop van mijn dochter het wel doet met mijn oplader, terwijl er geen accu in zit) Dus het blijft wat vreemd. :unsure:
 
Dat is inderdaad vreemd! Maar je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Kan iedereen overkomen en het komt wel vaker voor dat mensen een bericht schrijven maar het intussen al zelf hebben opgelost! :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan