• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

apestaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

wean

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
501
Waarderingsscore
0
Hoi wat ik nu weer mee maak,als ik het apestaartje wil gebruiken met de toets shift plus toets 2 werkte altijd,nu niet meer,als ik die nu gebruik krijg ik dit """ wat moet ik doen om dit te herstellen.
 
Linker shift-toets en linker control-toets. Je toetsenbord is namelijk veranderd van indeling US International naar iets anders. Met deze toetscombinatie schakel je weer terug.
 
Hoi Collem dank je voor reactie,maar als ik die allebei indruk gebeurd er niets.
 
Het is beter die toetsenborden te verwijderen die je niet gebruikt, dan kan het toetsenbord ook niet meer veranderen van indeling der toetsen!

Daarvoor ga je naar "Start\Configuratiescherm\Land en taal".
In het venstertje "Land en taal" klik je op de tab Toetsenbord en talen.

In XP zie je meteen welke toesenborden genstalleerd zijn.
In Vista en Windows 7 klik je op de knop Toetsenbord wijzigen.

Vervolgens klik je op het toetsenbord dat je standaard ingesteld wil hebben - dat zal in het gros van de gevallen altijd Verenigde Staten (internationaal zijn.
Klik daarna op de knop Toepassen.

Klik nu dat andere toetsenbord aan en klik nu op de knop Verwijderen.

Staan er nog meer vermeldt, kan je daarmee hetzelfde doen.

Via de knop Toevoegen kan je altijd weer nieuwe toetsenborden installeren!
 
Dit wil niet helpen Abraham54 t blijft hetzelfde,zelfs als ik shift plus vraagteken wil hebben krijg ik dit ===
 
""" verenigde staten internationaal
 
En het is nog steeds hetzelfde toetsenbord dat het voorheen altijd goed deed?
 
Ja ik vind het vreemd wil ik een vraagteken dus shift plus toets vraagteken krijg ik dit === apestaartje is shift plus toets 2 krijg ik dit """""
 
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op mbam-setup-2.0.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Eventueel zijn verdere aanwijzingen over de volledige installatieprocedure na te te lezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.
532aab157609a-MBAM-Scan.png


MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Als ik naar landinstellingen ga staat er engels (verenigden staten)
 
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scandatum: 7/3/2014
Scantijd: 9:56:01 PM
Logbestand: MBAM scanlog.txt
Beheerder: Ja

Versie: 2.00.2.1012
Malwaredatabase: v2014.07.03.06
Rootkitdatabase: v2014.07.03.01
Licentie: Gratis
Malwarebescherming: Uitgeschakeld
Kwaadaardige Website Bescherming: Uitgeschakeld
Self-protection: Uitgeschakeld

Besturingssysteem: Windows Vista Service Pack 2
Processor: x86
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: patty

Scantype: Bedreigingsscan
Resultaat: Voltooid
Objecten Gescand: 267896
Verstreken Tijd: 11 m, 42 s

Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Uitgeschakeld
Rootkits: Ingeschakeld
Heuristics: Uitgeschakeld
POP: Waarschuwen
POA: Ingeschakeld

Processen: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registersleutels: 0
(No malicious items detected)

Registerwaardes: 0
(No malicious items detected)

Registerdata: 0
(No malicious items detected)

Mappen: 0
(No malicious items detected)

Bestanden: 0
(No malicious items detected)

Fysieke Sectoren: 0
(No malicious items detected)


(end)
 
Dat ziet er mooi uit.
Kan je een ander toetsenbord uitproberen?
 
De welke Abraham54=ik wilde een vraagteken zetten.
 
Ik begrijp dat je problemen hebt, daarom mijn vorige vraag.
Want indien dat andere toetsenbord hetzelfde doet als het originele - dan ligt het niet aan het toetsenbord, maar aan Windows.
 
@Abraham54 opgelost er staat bij landinstellingen nu Ned{verenigden staten}{verenigden staten internationaal}dus dank je voor ondersteuning.
 
Abraham54 wat me nu opvalt wat er veranderd is dat de klok rechts onderin ook engels is,als ik met de muis de klok aanwijs staat er saturday 3.23 pm,eerder was dat gewoon nederlands?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan