• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Deze pagina kan niet worden weergegeven"

Status
Niet open voor verdere reacties.

HMW

Bekend gezicht
Lid geworden
26 jun 2014
Berichten
175
Waarderingsscore
1
Zo langzamerhand, gedurende de laatste paar maanden krijg ik bij het aanklikken van URL's , maar ook als ik binnen een site van pagina wissel, b.v. bij webwinkels, steeds vaker de mededeling: "Deze pagina kan niet worden weergegeven." Meerdere keren F5 intoetsen helpt meestal, maar niet altijd. Waardoor wordt dit veroorzaakt? En is er iets tegen te doen? Misschien is dit al behandeld in dit forum. Geef me dan a.u.b. even een linkje naar het onderwerp?

Groeten, Hein
 
Hallo Abraham,

Leuk dat je mij ook hier hebt geadopteerd na de "Garmin Express" sessie!:smile:

Ik gebruik Internet Explorer 11.
 
Het klinkt alsof je je verbinding met internet kwijt raakt. Kan het zijn dat je apparatuur oud begint te worden?
 
Ik gebruik een Pc uit 2013, i7 processor, 8Gb werkgeheugen, 64 bit
 
Ik heb dat ook gehad ( daar heeft Abraham mij toen ook mee geholpen) maar dat bleek dus aan de router van de KPN te liggen, de verbinding viel vaak weg en de speedtest grafiek leek veel op de skyline van New York. Ik heb toen een nieuwe modem/router gekregen en naderhand een eigen router gekocht ( en vergoed gekregen van de KPN). Nu heb ik er geen last meer van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan