• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Alle programma's (leeg)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quintenn

Gevestigd lid
Lid geworden
9 jul 2013
Berichten
423
Waarderingsscore
0
Wilde vanmiddag een programma downloaden toen kreeg ik via AVG de melding dat er 2 virussen inzaten...
Heb die laten verwijderen, Maar toen ik AVG afsloot was ineens alles weg!!!

Zie alleen nog op mijn bureaublad de prullenbak staan.
Als ik start> alle programma's > en dan bijvoorbeeld op Google Chrome klik, staat er (Leeg)...

Heb hierna nog een keer AVG heel mijn pc laten scannen (ging vrij snel omdat mijn pc net nieuw is)
En toen vond hij 0 virussen.

Wat kan ik hier aan doen want kan nu niks meer doen ...

Graag snel antwoord!
Alvast 100 maal bedankt.

---------- Bericht toegevoegd op 17:31 ---------- Vorige bericht was op 16:23 ----------

Waarschijnlijk gaat het hier om '' corrupt profiel in Windows 7 ''
Dat heb ik gevonden op het internet omdat ik ook steeds na het openen van het programma dit als melding kreeg:

'' Het onderdeel dat u hebt geselecteerd, is niet beschikbaar. Mogelijk is het verplaatst, heeft het een andere naam gekregen of is het verwijderd. ''

Iemand een oplossing voor dit probleem...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als AVG een virus vind zet ie dat in quarantaine en verwijderd het uit de map waar de download normaal komt:D
 
Wat wil je hiermee zeggen of duidelijk maken dan ?

waarschijnlijk heb heb ik het niet duidelijk genoeg uitgelegd misschien is dit beter te begrijpen:



Door een virus is ineens mijn bureaublad leeg ( alleen de prullenbak staat er nog )

Heel de taakbalk is leeg, als ik via start > alle programma's op bijvoorbeeld Skype klik staat er ( leeg )

En als ik via start > op bijvoorbeeld AVG 2014 klik zegt Windows 7 dit :

'' Het onderdeel dat u hebt geselecteerd, is niet beschikbaar. Mogelijk is het verplaatst, Heeft het een andere naam gekregen of is het verwijderd. Wilt u dit onderdeel uit de lijst verwijderen ? ''

Heb geen idee wat ik moet doen, kan verder namelijk ook helemaal niks doen.
Heb AVG de computer volledig laten scannen en hierbij geen virussen gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan je nog een systeem herstel punt terug zetten ,naar datum dat het nog goed was????
in veilige modus proberen ,of kan dat ook niet meer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zet ik een systeem herstel punt terug dan? En worden die automatisch aangemaakt door windows? Want ik zelf heb geen back-up gemaakt ...
 
oh ik zie nu dat je in hijack en virus ,topic staat ,wacht dan maar op de experts abbs of abraham
 
Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van n van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
FRST is opgestart:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.


    53b7e197bbd45-farbar.jpg
    .

  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand (FRST.txt) aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van FRST.txt in je volgende bericht
.
 
Kan hem niet posten volgen NCF
Het is te groot volgens hem...
 
Probeer je de inhoud van de log in jouw bericht te plakken of probeer je het log bij te voegen via uploaden?
 
Is jouw Windows soms 26 juni j.j. opnieuw genstalleerd?

Graag de drie logs in n keer posten - gebruik de tools in de volgorde zoals aangegeven.

Stap 1
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op mbam-setup-2.0.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Eventueel zijn verdere aanwijzingen over de volledige installatieprocedure na te te lezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.
532aab157609a-MBAM-Scan.png


MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Stap 2
Download
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool by Thisisu.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.
Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Stap 3
Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
op een andere pc staat Windows ook genstalleerd en ook geactiveerd.
Op deze ( mijn nieuwe game pc ) staat hij alleen genstalleerd. ( dus niet geactiveerd )

Maar waarom zou ik al die cleaners willen installeren als AVG aangeeft niks gevonden te hebben?
Heb deze nieuw pc misschien pas 3 weekjes in gebruik ?
 
Wat wil je nu, geholpen worden of niet?
En waarom is deze Windows nog niet geaktiveerd na drie weken gebruik?
 
Denk het wel ...

En waarom is deze Windows nog niet geaktiveerd na drie weken gebruik?

Omdat Windows al op een andere pc staat geactiveerd, en ik niet weer een godsvermogen aan geld wil betalen aan Windows...

---------- Bericht toegevoegd op 23:05 ---------- Vorige bericht was op 22:41 ----------

Dit zijn de resultaten,
Hopelijk kun je hier iets mee:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NHHWZFHSQN48.txt
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZH3SBW6VUVDJ.txt
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JIN3ZNVXT4UI.txt
 
De volgende keer de logs gewoon posten op het forum zoals gevraagd wordt.
Het is allemaal adware wat verwijderd is.
Download jij soms veel via Softonic?

En wat ga je doen als de dertig dagen proefperiode voorbij zijn?
 
Daar zijn ze te groot voor zoals ik vorige keer aangaf...

En nee ik download nooit via softonic, heb 1 keer iets gedownload en daardoor zijn alle problemen begonnen.

Dan zal ik weer geld moeten geven aan het bedrijf van de rijkste man op aarde...
 
Daar gaat mijn maand loon bijna...

Wat raad jij eigenlijk aan, Windows 7 of 8 ...
Want zo te zien zijn ze even duur.

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan