• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 8.1 Herstel !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quintenn

Gevestigd lid
Lid geworden
9 jul 2013
Berichten
423
Waarderingsscore
0
Heb vandaag Windows genstalleerd, alles ging goed. Heb er 2 uurtjes mee kunnen werken.
Tot dat ik terug kwam en ineens een blauw scherm met dit bericht zag:

Herstel

Uw computer moet worden hersteld

Een vereist apparaat is niet aangesloten of niet toegankelijk

Foutcode: 0xc000000e

U moet de herstelhulpprogramma's op uw installatiemedia gebruiken.

Druk op enter om het opnieuw te proberen
Druk op F8 voor opstartinstellingen



Maar nu is mijn probleem dat mijn muis en toetsenbord het niet meer doen....
Heb ze al verwisselt van USB poorten etc.

Maar zonder dat mijn toetsenbord het niet doen kan ik niks doen, ook niet in de bios komen etc.

Iemand een oplossing hiervoor ?

Alvast super bedankt
 
je dient in feite gewoon een opstartherstel op te starten ..
aangezien je usb poorten niet actief zijn kun je het toetsenbord ook niet gebruiken om in je bios te komen ...
er van uitgaande dat dit dus een desktop pc is zou je ook automatisch doorgelinkt kunnen worden naar de bios door eerst onder een stroomvrije pc de knoopcel los te halen ...en deze terug te plaatsen ...
 
Oke duidelijk,
Moet die knoopcel batterij ook nog voor een bepaalde tijd eruit?

En is er ook een rede waarom dit is gebeurd? Of komt dit regelmatig voor ...
 
de knoopcel dient maar 15seconden losgekopelt te zijn daarna plaats je deze terug en zou je moeten doorstarten in de bios ..
wellicht is er iets fouts gegaan tijdens de installatie procedure...
 
Een vraag mijnerzijds: draait jouw Windows 8 op een HD of een SSD?
 
Op een SSD,

En nu weer vraag aan jou Abraham54,
Zou je mij kunnen helpen met het installeren van alle Windows 8.1 drivers.
Waarschijnlijk komt het probleem daar vandaan omdat ik nog geen 8.1 drivers heb genstalleerd.
 
Onderzoek nu eerst of er een firmware update is uitgekomen voor die SSD.

Wat betreft drivers, dienen we te weten wat er zoal in jouw PC zit!

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista en Windows 7: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
    [*]Bevestig dat eerste dus.
    [*]Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Drivers Windows 8.1 x64: http://nl.msi.com/support/mb/Z97_GAMING_5.html#down-driver&Win8.1 64

Download alle drivers en installeer ze stuk voor stuk en na elke installatie herstart je eerst de PC voordat je de volgende driver installeert.
Je dient de driver -installatie te beginnen met de Chipset driver, daar alle apparaten hieraan hangen!

En er is een nieuw Bios uit: http://nl.msi.com/support/mb/Z97_GAMING_5.html#down-bios

Voorde rest ziet alles er zer mooi uit, ook de temperaturen.
Wel adviseer ik jou Windows Defender te deaktiveren en dan Avira Free te installeren!
 
Hoe update ik de bios eigenlijk ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan