• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

No signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikevanderijdt

Nieuw lid
Lid geworden
28 jul 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Goedenavond,
Ik heb mn pc weer aangesloten etc, maar wanneer ik hem opstart, komt er op t scherm te staan; no signal
Wat kan ik hier tegen doen?
Alvast bedankt!
Groetjes Mike
 
Je monitor krijgt geen signaal van de videokaart. Dus of de verbinding (kabel?) is niet in orde, of je monitor of je videokaart is defect, lijkt me.
Het snelst vind je de oorzaak als je je monitor even bij iemand anders kunt testen of een monitor van iemand anders kunt lenen.
 
Je monitor krijgt geen signaal van de videokaart. Dus of de verbinding (kabel?) is niet in orde, of je monitor of je videokaart is defect, lijkt me.
Het snelst vind je de oorzaak als je je monitor even bij iemand anders kunt testen of een monitor van iemand anders kunt lenen.
Ja hebben een hele oude monitor geprobeerd maar gaf ook aan no signal.. Maar die ik nu gebruik deed t eerst ook niet maar uiteindelijk wel weer
 
Miss. een slecht contact in de kabel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan