• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

her-installatie van wat oudere programma's lukt niet meer op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
De meldingen die ik dan krijg zijn standaard: zo-en-zo-programma werkt niet meer.
--> online naar oplossing zoeken en dit programma gebruiken
--> het programma sluiten. Voorts:
details weergeven, en dan zaken zoals: online privacy verklaring.
Normaal had ik hier een printscreentje gemaakt, maar juist die doet het niet meer.
Bij herinstallatie lijkt het programma (bv. Gadwin of een wat oudere ACDSee die ik in alle simpelheid nog wel eens gebruik) zich geheel te installeren door deze meldingen weg te klikken , maar als ik het programma wil openen krijg ik bovenstaande mededeling.

Is dit iets van de Windows Installer? Systeem-herstel mocht niet baten.
Die ACDSee kan ik wel missen maar mijn (ook al wat oudere) Gadwin 4.3 printscreenprogje beslist niet.
Nou had ik toch z gehoopt dat ik recent alles in orde had met mijn pc.
En en ander kwam aan de orde toen ik WinSysCleanX5 opnieuw moest installeren, omdat er ook nog een versie X4 liep. Kortom: van de regen in de drup.
 
Inmiddels heb ik op http://www.oldversion.com/ voor ACDSee wat eenvoudige versies gevonden die het op Windows 7 ook doen. Bij de nieuwe Gadwin even uitvogelen welke toetsen je moet instellen en waar je eindresultaat komt, maar het werkt prima. Vreemd is dat - ondanks toepassing van Revo - er toch nog even een popupje verschijnt bij opstarten van de pc over de oorspronkelijke versie van Gadwin. hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ A54: klopt het dat die printscreens van gadwin 531 een wit randje hebben? Vroeghh was dat niet zo. Of is dat in te stellen?
 
Ik gebruik dat tool niet,dus daar kan ik ook niet over oordelen.
 
Dan moet ik aannemen dat je een betere suggestie hebt voor een prtscrn progje?
 
Hoi, ik gebruik geen speciaal progje om afbeeldingen te maken en te kunnen posten.

Voorbeeld:
53e08a9a36bab-Najsnarf_klein.jpg



Dit voorbeeld van mijn Media Player Classic is via de Printscreen knop d.m.v. CTRL+V in Paint geplakt en opgeslagen als JPG.
Vervolgens heb ik met de Microsoft Office Picture Manager de afbeelding bijgesneden en verkleint.​
 
Ja de weg via Printscreen en plakken in Paint ken ik al een tijdje. Inmiddels vond ik ook een gratis versie van Faststone (waar ik ook de resizer en de viewer van heb: zeer tevreden) en dat werkt redelijk snel en geen "wit randje". Hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan