• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Goed en GRATIS adware programma gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gevestigd lid
Lid geworden
2 jul 2004
Berichten
224
Waarderingsscore
0
Ik zoek een goed en gratis adware programma waar je niet voor hoeft te betalen als je er mee gaat werken. Ik heb ad-aware maar de gratis proeftijd is verlopen en daar moet je 20 euro voor dokken. Ook heb ik Spybot search and destroy maar die mist nog veel.

Wie weet er een goed programma tegen spyware en adware wat ik samen met spybot kan laten draaien?
 
Spybt en AdAware weer verijderen.

De beste ondemand scanner die jij je kan wensen is Malwarebytes MBAM.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op mbam-setup-2.0.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Eventueel zijn verdere aanwijzingen over de volledige installatieprocedure na te te lezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.
532aab157609a-MBAM-Scan.png


MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan