• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan ik live streams van nederland 1, 2 en 3 opnemen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgh

Junior lid
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Weet iemand misschien hoe ik livestreams van de website van Nederland 1, 2 en 3 kan opnemen met bepaalde software, en dan bedoel ik geen screencapture software.
Ik heb al verscheidene geprobeerd, maar niks lukt. Ook met VLC lukt het me niet, dan krijg ik een nutteloos bestandje van 203 kb als resultaat. Bedankt.
 
Met alle respect, maar ik heb het over live-streams van nederland 1, 2 en 3. Niet over een uitzending op uitzending gemist.
 
Gewoon geduld hebben, die komen vanzelf beschikbaar via Uitzending Gemist.
 
Je snapt het niet. Ik wil weten hoe je een live-stream opneemt, omdat deze nooit op UG te downloaden zal zijn.
 
Ik snap het wel maar jij begrijpt het niet of wil het niet begrijpen dat livestreams beveiligd zijn tegen downloaden.
 
In plaats van nutteloze 'tips' te geven had je dat ook eerder kunnen zeggen. Bespaard tijd.
 
In plaats van nutteloze 'tips' te geven had je dat ook eerder kunnen zeggen. Bespaard tijd.

Het is maar wat je nutteloos noemt.
Ik ben wel van mening dat het mogelijk had moeten zijn, wij financieren de NOS via belastinggeld
 
Waarschijnlijk is het ook wel mogelijk, alleen zijn degenen die het weten hier niet aanwezig.
 
In plaats van nutteloze 'tips' te geven had je dat ook eerder kunnen zeggen. Bespaard tijd.

Lekker vriendelijk :) Je bent hopelijk vandaag wel met goede been uit bed gestapt?

Abraham wil jou helpen, en pfoe, er mist 1 regel informatie! Erg zeg.
 
Bedankt, maar heb ik al geprobeerd. Werkt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan