lentebriesje
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 28 okt 2009
- Berichten
- 486
- Waarderingsscore
- 0
Hey NCFers,
Ik wil graag aan jullie een probleem voorleggen en ik hoop dat eventueel jullie nog suggesties hebben wat ik als onnozele consument kan doen om de internet provider te assisteren bij het oplossen van mijn internet problemen.
Sinds ongeveer drie weken is het internet bij mij thuis echt slecht. Hoe slecht? Naast het ronduit uitvallen van de verbinding en constant hersyncen verbindingen van 240kbit p/s (bits, geen bytes) zijn geen uitzondering. Nieuwe modem ontvangen van XS4ALL, internet provider en tot twee maal toe is er een KPN monteur langsgeweest. De eerste dacht dat wij geen verbinding hadden dus nadat hij wat uitgevroten heeft en in zijn moment opname zag dat er verbinding was heeft hij zijn spullen opgepakt en ervandoor gegaan. Via de provider nog een tweede keer een monteur van KPN langsgeweest om te kijken naar de stabiliteit van het internet, en ze hebben ook een meting gestart om over langere termijn de verbinding stabiliteit in kaart te brengen. Deze tweede monteur heeft hetgeen wat de eerste monteur gedaan heeft ongedaan gemaakt en nog een andere oplossing geprobeerd, alhoewel hij aangaf dat hij er ook weinig vertrouwen in had dat dit het zou oplossen. Zo mogelijk is het nu nog erger als het eerst was.
Hoe schijt is mijn verbinding? Je hoeft mijn woord er niet voor te vertrouwen (screenshotje dat ik verleden weekend heb gemaakt voordat ik de modem ging resetten omdat de verbinding inbel snelheid ver onder de maat was):
Ik heb de ticket zojuist nog maar eens geheractiveerd door naar xs4all te bellen, welke het dan weer doorspeelt aan KPN.
Iedere suggestie die ertoe zou kunnen bijdragen dat dit probleem de wereld uitgeholpen kan worden is meer dan welkom. Ik heb toch een beetje van het kastje naar de bank gevoel bij XS4ALL/KPN. Voordat de monteur wegging bij het tweede bezoek gaf hij letterlijk aan dat er voorbij het ISRA punt geen problemen waren en dat eventuele aanhoudende problemen niet aan ons thuis netwerk zou kunnen liggen.
Ik wil graag aan jullie een probleem voorleggen en ik hoop dat eventueel jullie nog suggesties hebben wat ik als onnozele consument kan doen om de internet provider te assisteren bij het oplossen van mijn internet problemen.
Sinds ongeveer drie weken is het internet bij mij thuis echt slecht. Hoe slecht? Naast het ronduit uitvallen van de verbinding en constant hersyncen verbindingen van 240kbit p/s (bits, geen bytes) zijn geen uitzondering. Nieuwe modem ontvangen van XS4ALL, internet provider en tot twee maal toe is er een KPN monteur langsgeweest. De eerste dacht dat wij geen verbinding hadden dus nadat hij wat uitgevroten heeft en in zijn moment opname zag dat er verbinding was heeft hij zijn spullen opgepakt en ervandoor gegaan. Via de provider nog een tweede keer een monteur van KPN langsgeweest om te kijken naar de stabiliteit van het internet, en ze hebben ook een meting gestart om over langere termijn de verbinding stabiliteit in kaart te brengen. Deze tweede monteur heeft hetgeen wat de eerste monteur gedaan heeft ongedaan gemaakt en nog een andere oplossing geprobeerd, alhoewel hij aangaf dat hij er ook weinig vertrouwen in had dat dit het zou oplossen. Zo mogelijk is het nu nog erger als het eerst was.
Hoe schijt is mijn verbinding? Je hoeft mijn woord er niet voor te vertrouwen (screenshotje dat ik verleden weekend heb gemaakt voordat ik de modem ging resetten omdat de verbinding inbel snelheid ver onder de maat was):
Ik heb de ticket zojuist nog maar eens geheractiveerd door naar xs4all te bellen, welke het dan weer doorspeelt aan KPN.
Iedere suggestie die ertoe zou kunnen bijdragen dat dit probleem de wereld uitgeholpen kan worden is meer dan welkom. Ik heb toch een beetje van het kastje naar de bank gevoel bij XS4ALL/KPN. Voordat de monteur wegging bij het tweede bezoek gaf hij letterlijk aan dat er voorbij het ISRA punt geen problemen waren en dat eventuele aanhoudende problemen niet aan ons thuis netwerk zou kunnen liggen.
Laatst bewerkt door een moderator: