• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Perongeluk folders naar prullenbak verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrsongman

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jan 2012
Berichten
231
Waarderingsscore
2
Hallo iedereen,
Ik wilde 1 folder weghalen maar dat ging dus mis... er gingen meerdere folders mee.
Daarna heb ik wel wat terugkunnen zetten maar niet alles...
Volgens mij kreeg ik ook de melding dat het te groot was voor de prullenbak.
Wat nu?

Groetjes,

mrsongman
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een folder die jij verwijderde en die dan de melding geeft te groot te zijn voor de prullebak word dan rechtstreeks verwijderd en is enkel terug te halen door een backup terug te zetten die je eerder heb aangemaakt !
 
Hmm van die folders heb ik geen backup wilde dat vanavond wel doen als dat gesorteerd was... maar helaas :(
 
Als je zo'n fout maakt mag je niets meer met je HD doen. Dan kun je met diverse "undelete/rescue" programma's nog heel wat terug halen. Heb je wel wat gedaan, dan hangt het er van af welke delen van je HD overschreven zijn. Het loont echter zeker de moeite om dit te proberen. Niet geschoten is immers altijd mis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan