• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SH1ZZ

Gevestigd lid
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
237
Waarderingsscore
0
Ha iedereen van het nationaal computer forum,

Mijn naam is Bob en ik probeer een vriendin van me te helpen die een probleem heeft met google chrome elke keer als ze aan het browsen is krijg ze deze error ( zie plaatje ) nu is mijn vraag heeft 1 van jullie enig idee wat de error misschien inhoud ?

Met vriendelijke groet,:worship:

Bob Ruis
IMG-20140812-WA0010.jpg
 
Blijkbaar valt het niet op te lossen door Chroom even te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Je dient Google Chrome volledig te resetten.
  • Klik op de streepjes en kies dan voor Bladwijzers.
    • Selecteer Bladwijzerbeheer.
    • Klik op het menu Organiseren.
    • Selecteer Bladwijzers exporteren.
    • Chrome exporteert de bladwijzers als HTML-bestand.

Daarna log jij via Chrome in op de Google Sync.
  • Klik nu in het opgestarte kleine venster op Geavanceerde synchronisatie-instellingen.
    • Zet de instelling nu op Kies wat je wilt synchroniseren.
    • Vink daarna alle instellingen uit en klok op OK
    • Na bovenstaande gedaan te hebben, des installeer je Google Chrome volledig en wanneer je de vraag krijgt over jouw persoonlijke data, ook die volledig verwijderen.
    • Na het verwijderen de PC opnieuw opstarten.
    • Met IE of Firefox installeer je Google Chrome opnieuw: http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/


Test na het terugzetten van de bookmarks in Chrome of alles weer naar behoren werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan