• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pop-ups blocking

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ben op vakantie in Italie. Ik heb internet connectie.
Maar Internet is hier vergeven van de pop-ups.
IK gebruik firefox als browser en heb "Block pop up windows" aangevinkt staan.
Desondanks verschijnt, vooral bij het openen van Internet zoveel pop ups dat de eigelijke pagina haast niet te zien is.
Wat kan ik nog meer doen behalve dan maar geen Internet te gebruiken?

Bijdeweg, ik heb Avast. Ook die virusscanner komt om de haverklap met een pop-up!!
Die ga ik ook inruilen voor MSE

perloc
 
Hoi Perloc,
ben jij soms via een hotspot verbonden met internet?
 
Ik weet niet zeker wat een hotspot is. Er was een (inmiddels zitten we 400km (?) zuidelijker en ik heb nog geen popups gezien) modem adsl verbonden via de telefoon. Dus we kunnen de zaak even laten rusten om te kijken of er weer popups verschijnen.
We zaten in Veneti en nu zitten we in Lucca, voorbij (zuidelijk) van Florance. Hier zitten we de komende 9-10 dagen.
Dank voor reactie.
perloc
 
Ik wens je dan verder een heel fijne tijd in de oude wereld.
 
Dankjewel maarre..... het is hier precies hetzelfde verhaal.
Dus wat ik nodig heb is een popup blokker. Wat is een goeie?
perloc
 
Mozilla Firefox.
Vanmorgen MBAM gedraaid, heeft 354 threats gevonden. Het waren allemaal pups en zijn in qurantaine.
Daarna ESET online scanner gedraaid en die heeft er nog n uitgevist. Welke weet ik niet. Dat zal wel ergens in de log file staan zo die is gemaakt.
Ik heb in ieder geval de log file van MBAM.
Ik zie geen pop ups meer tot nu toe.
perloc
Win7 home (zover ik weet).
 
Het schijnt goed te werken. Tot nu toe nog geen pop-ups!!
Welbedankt!
perloc

---------- Bericht toegevoegd op 06:52 ---------- Vorige bericht was op 06:52 ----------

Het schijnt goed te werken. Tot nu toe nog geen pop-ups!!
Welbedankt!
perloc

---------- Bericht toegevoegd op 06:52 ---------- Vorige bericht was op 06:52 ----------

Het schijnt goed te werken. Tot nu toe nog geen pop-ups!!
Welbedankt!
perloc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan