• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eredivisie topic 2014/2015

NvidiaGamer

Junior lid
Lid geworden
24 mrt 2014
Berichten
75
Waarderingsscore
0
Het eredivisie seizoen gaat weer van start!

Zo is het weer spannend, pakt Ajax de 5e titel op rij? Of wordt het toch een andere club?

Wie denk jij dat er kampioen wordt? Wie er degradeert en wie gaat er europees voetbal spelen?
Voor welke club ben jij en wat zijn jou verwachtingen?

Laat het weten!


Ik ben in hart en nieren trots Ajacied :D Mijn verwachtingen zijn dat we weer stralen in de champions league en dat wij gewoon weer kampioen worden!
 
Gaat dit over voetbal? Wat is dat ook al weer?
Ik begin steeds meer op mijn vader te lijken. Die gaf helemaal niets om voetbal, maar hij liet zich door zijn zwager toch overhalen om donateur te worden van de plaatselijke voetbalclub. "Op n voorwaarde", zei hij, "als ik maar nooit hoef te komen."
Zijn donateurskaart die gratis toegang gaf tot wedstrijden, lag dus ongebruikt in een la. En keer heb ik die kaart gepakt en gebruikt om naar een wedstrijd te gaan. Goh, wat werd er om me heen geschreeuwd: "Naar voren! Pak die vent dan!"
Daardoor afgeleid miste ik net het enige doelpunt van die wedstrijd. Ik stond nog op de herhaling van dat doelpunt te wachten, maar die kwam niet.

Ben nooit meer naar een voetbalwedstrijd gegaan.
Maar van mij mag Ajax winnen, hoor. Als dat jou gelukkig maakt... :wink:
 
nou porrelaar van dat naarvoren en pak die vent valt nog mee:D
als je de vrouwtjes hoort die bij die kinder voetbal langs de lijn staan te schreeuwen ,daar komt wel wat grovers uit hun mond,voetbal is geen sport meer.
en zie de rellen van die clubs die denken te kunnen voetballen ,en miljoenen verdienen en niks presteren,ik kom nooit meer op die velden,je bent je leven niet zeker.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nou porrelaar van dat naarvoren en pak die vent valt nog mee:D
als je de vrouwtjes hoort die bij die kinder voetbal langs de lijn staan te schreeuwen ,daar komt wel wat grovers uit hun mond,voetbal is geen sport meer.
en zie de rellen van die clubs die denken te kunnen voetballen ,en miljoenen verdienen en niks presteren,ik kom nooit meer op die velden,je bent je leven niet zeker.:D

Rellen hoort bij voetbal, Kijk maar naar fans van Ajax, vuurwerk op het veld gooien, vechten in moskou, milaan, en zelfs in amsterdam, dat hoort bij voetbal.
Voetbal is idd geen sport, het is meer dan sport
 
nou porrelaar van dat naarvoren en pak die vent valt nog mee:D
als je de vrouwtjes hoort die bij die kinder voetbal langs de lijn staan te schreeuwen ,daar komt wel wat grovers uit hun mond,voetbal is geen sport meer.

Precies dat vanschagen! Ik ben scheidsrechter geweest bij de plaatselijke voetbalclub maar daar word niet zoveel gescholden. Als ik naar een club ga bijvoorbeeld in Lelystad, ja, dan is het een heel ander verhaal. Dan hoor je van alles wat niet met voetbal te maken heeft.

Ik ben zelf voor Ajax ;)
 
Psv prima overwinning behaald. Zal depay nog blijven?

Me cluppie de graafschap is nu nog aan het spelen, hopelijk 3 punten!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
PSV scoort er nu wel 6, maar volgende week gaan ze keihard verliezen

Psv prima overwinning behaald. Zal depay nog blijven?

Me cluppie de graafschap is nu nog aan het spelen, hopelijk 3 punten!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk


---------- Bericht toegevoegd op 14:32 ---------- Vorige bericht was op 21:43 ----------

Ajax heeft weer een prima 3-1 overwinning behaalt op AZ
 
Ik zit met verwondering naar \Willem II en AZ te kijken.
Willem staat inmiddels met 2-0 voor.
 
Ik zit met verwondering naar \Willem II en AZ te kijken.
Willem staat inmiddels met 2-0 voor.

3-0 gewonnen, knap hoor.

Maar echt voetbal zie je om 16:45 zondag! We maken die boeren af!
 
We?

Als PSV zoals gehoopt verliest, zal dat wel geweten worden aan afgelopen donderdagavond, toen het ook niet bijster goed draaide.
 
en dat zeg jij van uit je luie stoel met een pilsje in je hand,en klaar om te vechten zeker???

Opstootjes tijdens wedstrijden zijn altijd lekker.
Ik ben nog geen 18 dus helaas mag ik nog niet drinken haha (schijt aan die regels)

@Abraham54: Ja, met 'we' bedoel ik Ajax.
 
Wow pec zwolle wint ook van vitesse. Gaat goed met ze! Gun het ze op 1 of andere manier ook wel

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Wow pec zwolle wint ook van vitesse. Gaat goed met ze! Gun het ze op 1 of andere manier ook wel

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ze hebben ons vernederd, ik gun hun niks, ja wel een nederlaag!
 
Niet zo negatief doen.
Dat Ajax tweemaal vernederd is geworden door PEC was echt niet de verdienste van PEC en daarmee heb ik alles gezegd wat noodzakelijk is.
Ik geloof ook niet dat dit nogmaals gebeuren zal.
En dat PEC leuk meedraait is gewoon leuk en goed voor het voetbal; als je zag hoe de Vitesse spelers op einde van de wedstrijd erbij liepen..........
 
Niet zo negatief doen.
Dat Ajax tweemaal vernederd is geworden door PEC was echt niet de verdienste van PEC en daarmee heb ik alles gezegd wat noodzakelijk is.
Ik geloof ook niet dat dit nogmaals gebeuren zal.
En dat PEC leuk meedraait is gewoon leuk en goed voor het voetbal; als je zag hoe de Vitesse spelers op einde van de wedstrijd erbij liepen..........

Vitesse heeft niet voor niets 1 puntje uit 3 wedstrijden, het was geluk voor PEC, wacht maar totdat ze Ajax en PSV tegenkomen.

---------- Bericht toegevoegd op 17:40 ---------- Vorige bericht was op 15:32 ----------

Ajax staat met 1-0 voor!! #5opeenrij
 
wie is er nu een boer?????
sukkels die ajaxieden:D
 
Mooie speelronde. Fijn dat psv 9 uit 3 heeft, doet me goed. Hopelijk wordt psv weet kampioen met zwolle erachter!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Mooie speelronde. Fijn dat psv 9 uit 3 heeft, doet me goed. Hopelijk wordt psv weet kampioen met zwolle erachter!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Droom maar lekker verder!~

Wij pakken mooi de 5e titel op rij!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan