• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eredivisie topic 2014/2015

Dan weet jij niet wat een fan is, volgens mij. Een ander woord voor fan is supporter. Supporter komt dan weer van het Engelse woord "to support", dus iemand die zijn club 'steunt'. (Bron)
En een club steunen doe je vooral in slechte tijden.

Ik steun mijn club ook, alleen daarom mag ik wel kwaad zijn op de club.
 
Nou, als je al bij je derde clubs bent, PSV, Ajax, Vitesse, noem ik niet echt supporter...

Vind het ook opvallend dat je zo slecht tegen je verlies kan; 'Gelukje, pech', dan is voetbal niet de juiste sport voor jou. De club met de meeste doelpunten winnen, klaar, dan zullen ze het ook verdient hebben, hoe slecht ze ook gespeeld hebben. Als jou cluppie dan niet scoort maar wel beter was, waren ze gewoon niet beter; je bent goed als je je kansen afmaakt en fantastisch voetbal speelt.

Maar nu mijn club; SC Heerenveen, vollop nieuw vers vechtlust!
Waarom? Omdat ik de aanhang zo mooi vind, wij gaan tenminste niet gelijk op de vuist als we naar Groningen gaan, tuurlijk zijn er wel eens vechtpartijen, maar we gaan niet opwachten bij het stadion om even iemand 'neer te slaan'. Maken er een gezellig feestje van in het stadion enz.

En ik blijf het heel grappig vinden toen Heerenveen naar Cambuur moest. Spandoeken met de tekst: 'Wij zijn tenminste geen Friezen', of iets in die trent. Volgens mij is Leeuwarden toch echt de hoofdstad van Friesland...
 
Nou, als je al bij je derde clubs bent, PSV, Ajax, Vitesse, noem ik niet echt supporter...

Vind het ook opvallend dat je zo slecht tegen je verlies kan; 'Gelukje, pech', dan is voetbal niet de juiste sport voor jou. De club met de meeste doelpunten winnen, klaar, dan zullen ze het ook verdient hebben, hoe slecht ze ook gespeeld hebben. Als jou cluppie dan niet scoort maar wel beter was, waren ze gewoon niet beter; je bent goed als je je kansen afmaakt en fantastisch voetbal speelt.

Maar nu mijn club; SC Heerenveen, vollop nieuw vers vechtlust!
Waarom? Omdat ik de aanhang zo mooi vind, wij gaan tenminste niet gelijk op de vuist als we naar Groningen gaan, tuurlijk zijn er wel eens vechtpartijen, maar we gaan niet opwachten bij het stadion om even iemand 'neer te slaan'. Maken er een gezellig feestje van in het stadion enz.

En ik blijf het heel grappig vinden toen Heerenveen naar Cambuur moest. Spandoeken met de tekst: 'Wij zijn tenminste geen Friezen', of iets in die trent. Volgens mij is Leeuwarden toch echt de hoofdstad van Friesland...


Ik kan slecht tegen mij verlies :p
En dit is niet mijn 3e club?

Ik werd geboren in een huis met 3 feyenoorders, logisch dat ik dan ook voor hun ben.
Maar het mooie voetbal van Ajax sprak me erg aan.
 
Nee, ik ben fan van Ajax, alleen in slechte tijden wat minder.

Juist...


Ik ben er klaar mee!

1- We verliezen voor de 2e keer op rij
2- Daley Blind is weg
3- Kenneth Vermeer gaat naar die kakkerlakken
4- Marc denkt alleen maar aan geld en koopt geen nieuwe spelers bij.
5- De spelers die we hebben zijn flut, en daarmee moeten we het redden in de eredivisie en CL!?!?

Ik word voor een andere club als het zo door gaat!

Toen ik voor 010 was stond ik ook altijd voor me club klaar ookal ging het slecht.

Sinds 7 seizoenen ben ik voor Ajax, en 4 titels, ik erger me er aan dat er geen 5e bij komt en dat er spelers weg gaan en geen bij komen.

Blijf ik het zeldzaam vinden, Vermeer verdient niet meer dan een hele grote afscheid(sfeest). Deze vent heeft zoveel voor Ajax betekend. Maar na het nieuws dat hij naar 010 ging was het gelijk; 'kk zwarte' 'tyf een end op met die tering zwarte' 'zwarte aap'. Vind ik gewoon erg laag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juist...





Blijf ik het zeldzaam vinden, Vermeer verdient niet meer dan een hele grote afscheid(sfeest). Deze vent heeft zoveel voor Ajax betekend. Maar na het nieuws dat hij naar 010 ging was het gelijk; 'kk zwarte' 'tyf een end op met die tering zwarte' 'zwarte aap'. Vind ik gewoon erg laag.

Ik gun het vermeer gewoon, ik bedoel Ajax is zelf zo dom om een goeie keeper op de bank te laten zitten, ik gun hem een transfer maar niet bij een verkeerde club, hij verdiend wel een afscheids wedstrijd maar wat veel mensen niet door hebben is dat hij ons 4 titels op rij heeft bezorgt.
 
Mijn weekend kan niet stuk; PEC Zwolle wint, SC Heerenveen wint.
 
En mijn club heeft ook lekker gewonnen en die lampen hebben verloren #WZAWZDB
 
Ik vind het maar zozo andere clubs zo minachtend te beschrijven.
Alles terugzien: http://www.npo.nl/nos-studio-sport-eredivisie/14-09-2014/POW_00855172

Je bedoelt denk ik 'soso'? Heb het laatst toevallig gehad :p

Buiten dat, heb Fox Sports thuis, en kijk altijd even Studio Sport (als ik al niet lig te slapen) voor de overige wedstrijden.

En wat was Cambuur - Groningen een genot om naar te kijken, de snelle linksmid is volgend jaar weg, naar een club als Ajax, Feyenoord o.i.d (helaas) naar mijn schatting
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik vond het ook een mooie wedstrijd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cambuur vs. Groningen was inderdaad om te smullen; als Cambuur efficinter met de kansen omgaat, worden uitslagen nog groter.
 
Laatst bewerkt:
Ze moeten zaterdag uit tegen PSV ben benieuwd wat voor wedstrijd dat gaat worden!
Cambuur staat nu mooi derde met maar 1 punt verschil achter pec en psv
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ajax heeft nipt gewonnen van Feyenoord met 1-0 :p
Jammer hoor, hadden ze maar de kansen moeten benutten.

SC Cambuur ook heerlijk met 4-0 verloren, helaas krijgt Pisvee wel 3 punten :/
 
Ja en Lucas Bijker ook nog rood
 
We weten 2 dingen zeker:

1. Volgende week degradatie strijd Go Ahead Eagles - Feyenoord
2. De 18e plek voor Feyenoord is niet ver-meer!!
 
We weten 2 dingen zeker:

1. Volgende week degradatie strijd Go Ahead Eagles - Feyenoord
2. De 18e plek voor Feyenoord is niet ver-meer!!

1. Kort door de bocht
2. Kijk niet zoveel op facebook pagina 'Frenk De Boer' ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan