• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

grand fantasia

Status
Niet open voor verdere reacties.

berno

Gevestigd lid
Lid geworden
12 jan 2007
Berichten
297
Waarderingsscore
0
mijn kleinzoon speelt het spel grand fantasia maar hij moest er een update bij doen en naderhand doet het spel he niet meer vroeg eerst om direct x die heb ik geinstaleerd maar is nog niet goed hopelijk weten jullie een oplossing bvd
 
Probeer het spel eens op te starten als Administrator,

Rechtermuisknop op het icoon -> Opstarten als administrator
 
hij kan het spel wel instaleren maar niet spelen krijg dan melding rendere-- device create failed staat ook nog iets onder van directx 9 maar die heb ik wel geinstaleerd groetjes
 
Dus installeren kan wel. Zijn de videokaart drivers up-to-date?
 
dat weet ik dus niet maar hij heeft hem altijd kunnen spelen totdat hij nieuwe update moest doen voor het spel en sindsdien lukt het niet meer had schijnbaar ook iets met direct x te maken maar die heb ik ook al geinstaleerd groetjes
 
Directx heeft met beeld/geluid te maken. Dus ik zou inderdaad de drivers even controleren.
 
is daar gratis programma voor groetjes
 
De meeste grafische kaarten hebben al software met een update functie. Zo niet, dan even de laatste drivers van de site van de fabrikant downladen. Tooltjes zijn hier een beetje overbodig, maar er bestaan er wel. Kijk hier eens:
http://computeropschonen.com/2014/02/driver-genius/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Herinstalleer het spel zonder de update.
 
is gelukt hoor bedankt voor de hulp groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan