• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

(Contact)personen toevoegen in de App personen Win 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

psch

Bekend gezicht
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
168
Waarderingsscore
0
Ik maak gebruik van de App Mail. Nu wil ik een contactpersoon toevoegen, maar dat lukt mij met geen mogelijkheid. Microsoft "Help bij Personen-app) geeft de volgende oplossing:

Contactpersonen apart toevoegen
1. Tik of klik op het Startscherm op Personen.

2. Veeg vanaf de onderrand omhoog om de app-opdrachten weer te geven.
(Of klik met de rechtermuisknop op de app.)

3. Tik of klik op Nieuwe contactpersoon.

4. Typ de gewenste gegevens voor deze contactpersoon en tik of klik vervolgens op de knop Opslaan Knop Opslaan

In stap 3 lukt het mij om op "nieuw" te klikken, maar dan krijg ik niet de mogelijkheid om een contactpersoon toe te voegen. Ik krijg een scherm "nieuw" In dit nieuwe blad moet ik op Ga naar Instellingen om sociale netwerken en andere accounts toe te voegen. Klik ik hier op dan krijg ik de mogelijkheid om Sociale netwerken en accounts toe te voegenmet een wachtwoord.
Ik snap er niets meer van, veel te ingewikkeld, toch maar weer overstappen op Live mail?
 
Piet, ik heb je vraag verplaatst van Algemeen naar Windows 8.
Dan komt hij meer onder de aandacht van forumleden die ook Windows 8 gebruiken.
 
Beste Porrelaar,
Dat is mooi, maar ik vind mijn bericht nu niet terug!! Ik klik eerst op Windows 8 en kom gewoon weer bij hier uit. Al schrijvende begrijp ik dat er nog geen reactie zijn, dus het is wel goed. Sorry.
 
als je de mail app open heb staan zie jij dan dat manneke afgebeeld staan ...
klik daarop en blader dan in contactpersonen ...( dit is de lijst van contactpersonen die je destijds heb toegevoegd op msn of in Hotmail het is zelfs zo dat je ook de outlook of windows live mail contact personen kunt toevoegen want ook deze lijst word getoond ...* je dient wel aangemeld te zijn met je Microsoft account !

**heb jij dus een lijst van eerdere contact personen !
 
Er is nog geen lijst. Ik ben bezig net iemand van 93 jaar die voor het eerst een PC (laptop met Win 8.1)heeft, nooit eerder achter een computer gezeten. Ik probeer het zo eenvoudig mogelijk te houden, niets downloaden alleen gebruik maken van de mogelijkheden van Win 8.1, dus de App Mail en de App Personen gebruiken om te mailen. Maar deze eenvoudige insteek schijnt niet zo te werken?

---------- Bericht toegevoegd op 13:54 ---------- Vorige bericht was op 23:08 ----------

En toch werkt het!!
De oplossing is gevonden.
Klik bij stap 3 (personen) op Rechts, dan zie links bovenaan (Start, Ik, Alle contactpersonen) maar rechts onderaan + Nieuw contactpersoon. Klik op de plus dan kun je een nieuw contactpersoon aanmaken.
Emi, bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan