• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

aanschaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gods

Plausibel, toch?
Lid geworden
19 apr 2010
Berichten
108
Waarderingsscore
0
Ik verwacht steeds meer dat m'n pc op zijn einde loopt dus ga ik op zoek naar wat anders.

nu ben ik weer voor een laptop aan het kijken, maar ik zou heel graag willen weten of iemand hier ervaring/ in bezit is/heeft met een laptop die ook stil blijft tijdens het spelen van een game.
Ik heb namelijk een hp dv6 gehad, maar ik werd gek van de ontzettende herrie die de koelers maakte.
 
Kijk bij samsungs of toshibas, maken minder geluid en gaan 10jr mee (volgens verpakking). K heb zelf samsung maar de oplader werkt niet goed ( word gemaakt) wel een beetje eigenschuld maar spelletjes als civilisation via usb kan ie niet aann
 
Hangt ook erg af van je budget.
Tevens wat mij altijd is verteld is dat laptops niet zijn gemaakt om mee te gamen. Tenzij je een gamelaptop hebt uiteraard.
 
Zelfs specifieke gamelaptops presteren beduidend minder dan desktops gelijkgenummerde onderdelen. Dit terwijl je er veel meer geld aan uitgeeft. Zelfs de beste presteren minder dan een middenklasse desktop. Een (game-)laptop koop je alleen, als je per se mobiel moet zijn. Anders is een desktop altijd goedkoper en presteert altijd beter.
 
Daar heb je gelijk in.
Ik ga maar eens goed nadenken of ik echt een laptop nodig heb.
 
Vaak goedkoper en beter: een gamebak voor thuis en een simpel laptopje voor onderweg.
 
Dat klinkt inderdaad wel aardig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan