• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

adressen in Wndows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

fahen

Gevestigd lid
Lid geworden
7 sep 2013
Berichten
438
Waarderingsscore
0
Wat ik ook probeer, ik krijg mijn adressenbestand niet overgezet naar Windows mail, ik heb een csv bestand gemaakt en het programma probeert dan de adressen over te zetten, maar stopt na 5 seconden, ik krijg het niet voor elkaar, wie helpt? ergerlijk:fury:
 
Ik denk dat de helpers meer informatie van jou nodig hebben om jou goed te kunnen helpen, fahen.

1. Waar komt dat adressenbestand vandaan? Uit welk e-mailprogramma?
2. In welk e-mailprogramma (en welke versie) wil jij dat adresboek importeren? En op welke versie van Windows (Vista, 7, 8 of 8.1?) draait de pc waarop je het adresboek wilt importeren?

Je hebt het over Windows Mail, maar dat e-mailprogramma werd enkel meegeleverd op computers met Windows Vista.
Windows Mail was de opvolger van Outlook Express, dat meegeleverd werd op computers met Windows XP.

Op computers met Windows 7 kunnen Outlook Express en Windows Mail niet genstalleerd worden. Soms zit op Windows 7 computers al Windows Live Mail voorgenstalleerd (als onderdeel van Windows Live Essentials). En anders kun je Windows Live Mail zelf installeren op een Windows 7 computer.
 
Dat is allemaal waar, hoe genees je een patint die niet wil zeggen waar de pijn is.

De adressen komen oorspronkelijk uit Office Outlook 2007, die moeten naar Windows live mail oftewel Hotmail en tegenwoordig Outlook van Microsoft, nu staat het adressen bestand in eM Client, ook een mailprogramma, ik draai Windows 7 64 bits.
Ik heb van het oude adressen bestand een CSV bestand gemaakt en dat wil sowieso niet naar Windows live mail, dat is het probleem.

Genoeg info?, zo niet, dan hoor ik het graag, fahen.
 
Dan moeten wij eerst weten wie de patient is.

Bestand komt dus uit outlook 2007 en moet naar windows live mail.
Ik weet niet hoe het csv bestand er uit ziet en of dit precies is wat live mail verwacht.
Wellicht is in dw windows logboeken wat extea info te vinden
Wat je in ieder geval kunt proberen is handmatig een adres toe te voegen en in live mail een csv bestand aanmeken
Dan kun je zien of de kolomnen met jou bestand overeen komen.
 
Een adres toevoegen kan wel maar het importeren mislukt elke keer, maar dank voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan