• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win7 en Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.
menno47: Misschien dat Thunderbird een goed programma is. Neem dat voetstoots aan.
Maar ik ben nt wat gewend aan (de kuren) van WLM, dus wr een nieuw programma, daar heb ik geen zin in en wil er geen tijd voor vrijmaken.
iedereweg, welbedankt!

Emi: ik voel wel wat voor de Vista versie, maar ik zou graag weten of het (veel) lijkt op OE. Ja?
En dan, export van mails van WLM naar die Vista versie (heet die ook Outlook express?), gaat dat zonder problemen?
Want ik wil natuurlijk wel graag mijn mails meenemen.
perloc
 
@ perloc

ik heb het zelf niet in gebruik en ben best tevreden met de WLM.
nu ben ik ook op een ander hulp forum actief en daar word dus beweerd dat windows mail aansluit op outlook expres
men beweerd ook dat indien men de stappen opvolgt er geen problemen optreden ...
 
Als je iets wilt wat op Outlook Express lijkt, zou ik toch maar eens Thunderbird proberen, geen gedoe met een lint ! Ik heb het zelfs bij een digibete genstalleerd die niet met MS Outlook 2007 overweg kon !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed. Ik zal een keus maken. Beide reactanten bedankt hoor!
MVG perlo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan