• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik Heet Yasmine..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

Yasmine

Gast
..en ben nieuw en dus onbekend hier, maar ik heb gehoord dat er een hoop aardige mensen zijn die me wel wegwijs kunnen maken! Ik ben niet zo'n enorme held met computers, dus ik heb meteen een vraag over een worm/virus, waar kan ik dat het beste doen? Alvast bedankt,

groetjes,

Yasmine
 
Hallo yasmine :)


Welkom op het forum :D
Ik heb denkk nt je virusvraagje beantw. :lol: je had de weg ondertss al gevonden blijkb. :)
De symptomen van ongewenste, veranderde en niet weg te krijgen start- en zoekpagina, wijzen op spyware (hijackers oa.) maar je zal daar wel lezen wat je best al kan doen :)
En iedereen helpt hier iedereen idd met veel plezier naar beste kunnen en vermogen :D

:)
 
Hoi Yasmine,

Dan hebben ze je waarschijnlijk verkeerd geinformeerd, hier komen alleen maar nare personen :lol:

nee hoor, welkom op t forum

frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan