• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

stuur bij driving simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

basil1

Nieuw lid
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Ik heb net Driving Simulator 2013 van Excalibur geinstalleerd en dat werkt prima op de toetsen van de laptop. Maar ik heb ook een stuurtje van trust en dat werkt niet op de Driving Simulator en dat zou wel moeten kunnen. Ik kan bij settings ook niet aangeven dat ik wil dat het spel het stuur gebruikt. Heeft iemand enig idee hoe ik het stuur op dit spel werkend krijg?
 
Niemand? :-(
 
Ik speel geen spellen, maar heb wel voor jou gekeken op de website van Driving Simulator 2013.
Daar lees ik: Hardware: Supports a variety of steering wheels
Het zou dan wel leuk zijn wanneer ze meteen een lijst zouden geven waarop staat welke stuurtjes ondersteund worden. Doen ze niet.

Zulke lijsten bestaan wel voor andere spellen, bijvoorbeeld voor Farming Simulator 2013: klik!

Bij een oudere versie van Driving Simulator was de grootste klacht over dat spel dat je het niet kon spelen met een stuurtje, maar enkel met het toetsenbord. Zie daarvoor de reviews onderaan op deze pagina: http://www.amazon.co.uk/Excalibur-Video-games-publishing-Simulator/dp/B0030GEQGU

Zat er geen boekje bij het spel, waarin aangegeven wordt welke stuurtjes zouden moeten werken bij versie 2013 van dit spel?
 
Helaas geen boekje en dat eerste had ik ook gevonden. Maar nu zit ik met een stuurtje van nog geen maand oud wat ik niet meer kan gebruiken ben ik bang omdat het op dit spel niet werkt en mijn euro truck simulator helaas gecrasht is. Dank voor je antwoord! Ik hoop nog op iemand die de gouden tip heeft! ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan