• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

S-Voice Samsung galaxy S 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkhoek

henkhoek
Lid geworden
12 jul 2010
Berichten
87
Waarderingsscore
0
samsung-galaxy S4.
Augustus nieuwe samsung S4 Steeds komt S-voice ongevraagd in beeld dus handsfree start dan automatisch , uit zetten gaat dan weer via mijn apparaat, geluid heb ik al uitgezet op S_Voise , maar kan geen instelling vinden om S-Voice niet ongevraagd te laten starten.??
 
Start s-voice eens op, en ga dan links onder naar instellingen. Hier zie dat je een vinkje kunt weghalen bij 2x op home knop drukken om te starten. Doe dit en sluit s-voice af en het moet goed zijn.
 
Goede Avond Tonyw
Dat heb ik reeds meerdere malen gedaan, vanmiddag ook weer en is het nog steeds goed, van alles al geprobeerd maar ik wacht nu af.
bedankt voor de reactie
 
Hallo Henk, als jij bij je samsung op het startscherm staat en je drukt 2x snel op de home toets start dan s-voice op. Zo ja, ga dan in S-voice naar instellingen en haal het vinkje weg bij "OPen via the home key". Probeer ook eens om links onder bij instellingen, boven aan op Turn off Hands free mode te drukken zodat er Turn on Hands free mode komt te staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan