• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

AVG Internet Security 2015 tot 4:00 14-9-2014 uur gratis te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Update: het is nu zondag 14 september 09:49 uur: Sale ends in 23 hrs 11 mins


Met dank aan Klaverblad
avg internet security gratis voor een jaar
op sharewareonsale.com

Ga naar Free AVG Internet Security 2015 (100% discount) $54.99 Free!

Klik daar op de azuurblauwe knop Download It Now, geef op de volgende pagina tweemaal jouw e-mailadres.
Klik dan op de download knop.

Je zal n e-mail ontvangen met daarin de vermelding van de licentiesleutel voor n jaar.
Alternatief kan je de setup ook downloaden via AVG: AVG Internet Security 2015

54148f221d1c7-AVG_IS_2015.jpg

AVG heeft behoorlijk gesleuteld aan de nieuwe versie, deze 2015 versie draait een heel stuk lichter in Windows dan zijn voorganger.


Om 04:00 op 14 september 2014 is bovenstaande oud nieuws, dan is aanbieding afgelopen.
 
Laatst bewerkt:
iedereen krijgt dezelfde licentie key toegestuurd ..http://www.mostiwant.com/blog/avg-internet-security-free-download-trial-serial-key/

na het klikken op download now open je best je email want de mail word je direct toegezonden ook al is de site nog aan het laden ..
zo kreeg ik de download links per mail als ook de licentie en bemerkte ik dat het steeds om dezelfde code gaat ...de mail werd me toegestuurd terwijl de site nog aan het laden was ...spijtig dat ik verleden maand mijn jaar licentie verlengd hebt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bewaar die licentie, want is door AVG verstrekt!
 
was ik van plan ...
maar ik gebruik nu de Avg Premium Security is deze niet iets anders dan de Avg Internet Security ?
ik koop deze licentie telkens goedkoop aan in de computeridee/software/AVG Premium.nl voor 20
 
De premium versie bevat ook voor Android een antivirus.
Verder is beveiligingssuite exact gelijk aan IS.
 
Interessant! Hoe lang is die geldig?
 
Normaal gesproken 1 jaar natuurlijk.
 
spijtig dat ik verleden maand mijn jaar licentie verlengd hebt...

Wie goed gelezen heeft , zal dan gezien hebben dat het om een probeerversie van 365 dagen gaat , en door AVG niet ondersteund word . Dit betekend dat je 365 dagen updates ontvangt en dat is ook alles . Als de software niet goed of niet goed meer werkt is AVG hiervoor niet verantwoordelijk, tenzij je een licentie zou kopen , dan krijg je van AVG ondersteuning voor het product .
 
de versie 2014 werd ook al gratis aangeboden via de link in bericht #2
* hou deze bij in je favorietenlijst..
bron
 
Je krijgt dan wel elke dag een mailtje van dit bedrijf.
Je krijgt er "spam" voor terug
Het is maar, dat je het weet :biggrin:

---------- Bericht toegevoegd op 00:25 ---------- Vorige bericht was op 22:56 ----------

Update: ik heb dit product genstalleerd.
Zowel bij het opstarten als bij een herstart staat de Windows firewall aan.
Pas na 5 minuten, wordt de Windows firewall uitgeschakeld door AVG.

Ik kan de Windows firewall uiteraard zelf uitschakelen
Maar ik vind het een vreemd probleem.
 
Je krijgt dan wel elke dag een mailtje van dit bedrijf.
Je krijgt er "spam" voor terug
Het is maar, dat je het weet :biggrin:

Onderaan ieder mailtje staat een afmeldknop:

5416c5e8e524a-Remove_e-mailadres_van_verzendlijst.png


En keer op Remove drukken. Je komt op de website van sharewareonsale; er wordt gevraagd of je je echt wilt afmelden. Bevestig dat en je e-mailadres wordt verwijderd van de verzendlijst.
Werkt dat? Ja, dat werkt.

Op dit moment is de website sharewareonsale.com niet bereikbaar door een 500 internal server error.
 
ik heb dit product genstalleerd.
Zowel bij het opstarten als bij een herstart staat de Windows firewall aan.
Pas na 5 minuten, wordt de Windows firewall uitgeschakeld door AVG.

Ik kan de Windows firewall uiteraard zelf uitschakelen
Maar ik vind het een vreemd probleem.

open je onderhoudscentrum eens ...en klik daar verder " beveiliging " heb jij daar ook de optie vermeld staan " geinstalleerde firewall programmas weergeven ."
indien zo klik je hier verder op en hier kun je dus de avg firewall inschakelen en de windows firewall uitzetten.
5416cbd455ad8-firewal-onderhoudscentrum_2014.09.15_08h33m36s_003_.png
 
Maar dan herkend Windows nog steeds niet mijn firewall :wink:
 
start de setup eens terug op dan van de avg internet security ...je krijgt dan de optie om deze te herstellen ..
wellicht is er tijdens de installatie iets fout gegaan ...
 
Die vlieger gaat niet op :wink:
Aangezien ik AVG 3x opnieuw genstalleerd heb
 
je dient deze dan ook niet te verwijderen ...

5419fbb001748-Ashampoo_Snap_2014.09.17_23h15m39s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan