• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke updates/software te installeren nieuwe (game)computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelBoz

Gevestigd lid
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
408
Waarderingsscore
5
Hallo,

Mijn computer is inmiddels in assemblage genomen bij Azerty.nl, nu vraag ik me af, als ik de computer straks thuisheb, welke updates moet ik dan nog installeren? Ik kan me ook vaag iets herinneren van drivers voor je videokaart etc.. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Of is er misschien een post waar ik naar doorverwijst kan worden.

Dit is het mandje van de computer:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[7517]=1&product[683534]=1&product[649436]=1
 
je laat deze dus samenstellen door Azerty ...
indien zij ook de windows8.1 moeten installeren worden de nodige drivers meegeinstalleerd ...in elk geval dient er de cd van je moederbord meegeleverd te worden ...ook de cd van je videokaart ( kortweg elke hardware heeft een cd ingesloten en men moet u deze meegeven )
tuurlijk dien jezelf de windows updates op te halen ..
 
je laat deze dus samenstellen door Azerty ...
indien zij ook de windows8.1 moeten installeren worden de nodige drivers meegeinstalleerd ...in elk geval dient er de cd van je moederbord meegeleverd te worden ...ook de cd van je videokaart ( kortweg elke hardware heeft een cd ingesloten en men moet u deze meegeven )
tuurlijk dien jezelf de windows updates op te halen ..

Ok, en moet ik dan met die cd van de hardware alles nog even updaten, of is dat alleen als backup voor als er iets kapot gaat oid? Toen ik mijn laptop net had herinner ik me dat ik drivers moest installeren om de laatste updates voor videokaart etc te halen.
 
in feite dienen zij deze wat betreft de drivers up to date te brengen indien dus het besturingssysteem ook door hen word geinstalleerd ..
je dient er zelf op te letten dat men u al de cd's en de windows dvd meegeeft !
 
in feite dienen zij deze wat betreft de drivers up to date te brengen indien dus het besturingssysteem ook door hen word geinstalleerd ..
je dient er zelf op te letten dat men u al de cd's en de windows dvd meegeeft !

Oke dat is goed om te weten, als ik de computer eenmaal thuis heb, hoe kan ik dan kijken of alle drivers ook echt up to date zijn? Kan dat via speccy?
 
dat kun je best via apparaatbeheer ...staan er gn gele uitroeptekens is deze up to date ..
indien je ooit drivers dient bij te werken dan zeker nooit gebruik maken van een driver update tool ....je ga best dan rechtstreeks naar de site van bijv.. je moederbord of videokaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan