• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WebDesign als bijbaantje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackBond

Nieuw lid
Lid geworden
16 sep 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo ik ben jack en ben 13 jaar,

Ik zit op 2 atheneum ik zou graan webdesign als een bijbaantje willen.
Ik heb veel verstand van HTML, CSS, JavasScript en jQuery en een beetje Ajax.
Op elke site die ik zoek naar bijbaantjes voor webdesign, moet de persoon een WO of HBO studie hebben gedaan.
Kan iemand bij helpen misschien dat iemand een ideetje heeft.

alvast bedankt voor uw tijd
 
Zet eens een leuke site op voor jezelf, of bied je aan als vrijwilliger. Dan bouw je een beetje een portefeuille op en kom je waarschijnlijk makkelijker aan opdrachten. Verwacht overigens niet dat bedrijven zitten te springen om een schoolgaande puber, veel te veel risico qua continuteit.
 
Ik onderschrijf weballey: In elk geval zeker een goed idee om een mooie demo te hebben.
Ik denk echter dat bv. het kleinbedrijf (restaurants bv.) niet veel eisen aan continuteit zelf stelt, maar dat de concurrentie wel hoog zal zijn en het vinden van opdrachtgevers moeilijk.
Daarvoor zul je echt de boer op moeten: bv. de restaurants (cafetaria's of andere mkb'ers natuurlijk) in een bepaald gebied bekijken welke nog geen website hebben of van die websites waarvan je zegt: dat kan ik veel beter, de zaak bezoeken en kijken of je een opdracht kunt binnenslepen. Bv. in begin op basis van: alleen betalen als klant tevreden is.
Deze prima site gebruik ik zelf als ik ergens wil gaan eten. Heb je alle eetgelegenheden bij elkaar. https://www.eet.nu/zoek?query=utrecht
Als je dan een opdracht succesvol hebt afgerond, kun je gelijk kijken waar je het wilt gaan vieren :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag ik je dan de volgende tip meegeven als je echt websites wil leren ontwikkelen ga je dan verdiepen in de taal PHP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan