• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

internet en download snelheid flucturen of vallen weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Feddrik

Gast
Hallo medebewoners van het Nationaal Computer Forum


Ik download vrij veel en sinds een paar dagen gaat het downloaden traag en ik zie grote ups en downs in mijn download snelheid.
Ook valt mijn internet verbinding regelmatig weg en dat wordt steeds erger.

Ik heb net een troubleshooter gebruikt en nu heb ik eindelijk weer verbinding en hopelijk blijft dat zo. Ook een gelimiteerde verbinding kwam voor.

Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe .

CC cleaner is het enige wat ik regelmatig gebruik en adware cleaner heeft laatst iets verwijderd uit Chrome.

Iemand een idee wat dat kan zijn?

---------- Bericht toegevoegd op 21:19 ---------- Vorige bericht was op 21:05 ----------

O ja:

Up en download snelheden binnen Utorrent heb ik al mee gespeeld en dat helpt niet maar nu kom ik dit tegen:

FastFred schreef op 05 maart 2010 @ 17:14:
Ben je niet gewoon vergeten om voor uTorrent een aparte poort open te zetten in je router, en heb je bij uTorrent dan ook ingesteld dat hij moet verbinden via die poort in de router?

Als jij met uTorrent aan het downloaden bent en je hebt niks ingesteld in je router dan gebruikt hij daar de normale internet poort voor (poort 80) en dan gaat je internet dus heeeeel errug traaaaag !


Kan dit helpen ?
 
Opgelost !

Na veel gezoek ( veel internet wegvallen dus dat duurde vaak even) en gezoek naar het probleem op eigen pc kwam de conclusie dat er bij mij niets mis was.

Wifi heeft blijkbaar 13 kanalen.
Kanalen 6, 9 en 11 worden veel gebruikt dus bij drukte heb je een slecht signaal. Download snelheden worden btw (gegarandeerd) bij bedraad internet

Kanaal veranderd van 6 (standaard) naar iets anders en nu is het opgelost.

Verbinding is nu perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan