• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeunFS

Junior lid
Lid geworden
28 sep 2014
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik wil graag een nieuwe pc om Farming Simulator 2015 mee te kunnen spelen. Het liefst in HI modes
Het onderstaande komt van de site van de game, wat de pc minimaal nodig heeft.

System Requirements Windows Version (*)
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
2.0 GHz Intel or equivalent AMD processor
Nvidia Geforce 8600 Series, ATI Radeon HD 2600 graphics card or better (min 512 MB VRAM)
2 GB RAM
3 GB free hard drive space
Soundcard
DVD-ROM Drive

Ik heb het zelf niet zo op windows 8 maar ik las op internet dat als windows 9 uitkomt (In april) dat dat een gratis zou worden voor windows 8 gebruikers. Dus mag met windows 8.

1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?max 900
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)Muis, toetsenbord,spiekerset
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren,...)Game:farming simulator 2015, en gewoon mijn huiswerk van school.
- Welke software/games ga je erop gebruiken? Farming Simulator 2015 en Office pakket
- Ben je van plan te gaan overklokken? (Nee
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, verlichting en venster in de behuizing, waterkoeling, upgrademogelijkheden...)Draadloos internet, SSD schijf (ik heb niet veel opslag geheugen nodig, ik weet niet of alleen een ssd van 250 gig dan genoeg is) en dvd speler/brander

2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, luidsprekers ...)beeldscherm
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)Antivirus (mag ook een gratis versie zijn)
- Heb je hiervoor ook een apart budget?Nee
- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken?1

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel? (1)JA
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd? (2)Ja
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken? Nee

Ik hoor graag van jullie wat de beste keus is,

gr,
Teun
 
Je wilt dus Windows er ook bij kopen?
 
De tweede is opzich wel een leuke computer.
 
Hallo TeunFS,
Er zit heel veel verschil tussen een harde schijf en een ssd!
Een ssd schrijft en leest veel sneller dan een normale harde schijf.
Bovendien kan een ssd wel tegen een stootje, dit komt doordat er geen bewegende delen in zitten!
Ik zou voor de pc met een ssd gaan! Je merkt het verschil heel duidelijk.
 
Staat windows en je programma's dan ook op de SSD geinstalleerd??

Principe kan dit gemakkelijk, ik heb namelijk mijn laptop met windows 7 al 4 jaar en op de harde schijf staat totaal maar 98 GB gebruikt, en windows 8 is volgens mij ook nog kleiner

gr, Teun
 
Jep je kan Windows en al je andere dingen gewoon op de ssd instaleren!
 
En staat dat standaard ook zo bij medion?
 
Ik heb het even nagekeken en windows 8 staat standaart genstalleerd op de ssd. Verder installeer je je eigen programma's ook gewoon op de ssd en je bestanden gewoon op de 1 TB harde schijf!
 
Ik zou eigenlijk als je allemaal medion programma's hebt, even langs Hijackthis gaan, om alle crapware eraf te halen! Mijn laptop is daardoor 1x zo snel daardoor geworden!
 
Ik zou eigenlijk als je allemaal medion programma's hebt, even langs Hijackthis gaan, om alle crapware eraf te halen! Mijn laptop is daardoor 1x zo snel daardoor geworden!

Ja die meegeleverde rotzooi moet je er meteen afhalen!
 
En is Hijackthis een bedrijf of programmaatje??
 
En is Hijackthis een bedrijf of programmaatje??

HijackThis is een virus/sectie. Niet dat je een virus hebt, maar al die voorgenstalleerde programma's zorgen voor erge sloomheid. Daarom is het aan te raden om er even al die 'crapware' eraf te halen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan