• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

emailadressen vanuit map kopieren (niet via contactpersonen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea W

Nieuw lid
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Wie weet hoe je alle adressen in een keer kunt kopieren voor een mailing?
Ze staan niet bij contactpersonen. Ik heb alle mails opgeslagen in een map.
Groetjes, Thea
 
Thea, los van het feit dat je je in deze groep alleen mag voorstellen zullen de kenners, om je te kunnen helpen, toch wat meer info willen (Zelf zal ik je waarschijnlijk niet verder kunnen helpen.):
Bv. welk programma je gebruikt en wat je precies wilt.
Bedoel je dat je alle e-mailadressen van de mails die je in de map hebt staan een mailing wilt sturen? M.a.w. dat je al die e-mailadressen in n keer wilt extraheren?
 
:welkom: op het forum, Thea!

Ik heb je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Internet, E-mail en Messengers.
 
Thea, los van het feit dat je je in deze groep alleen mag voorstellen zullen de kenners, om je te kunnen helpen, toch wat meer info willen (Zelf zal ik je waarschijnlijk niet verder kunnen helpen.):
Bv. welk programma je gebruikt en wat je precies wilt.
Bedoel je dat je alle e-mailadressen van de mails die je in de map hebt staan een mailing wilt sturen? M.a.w. dat je al die e-mailadressen in n keer wilt extraheren?

Oeps sorry! Wist niet dat het zo werkt... Ben blond! haha
Het programma dat ik gebruik is windows 8 met gmail account.
Ik wil inderdaad alle e-mailberichten met verschillende e-mailadressen in n lijst hebben om deze personen
in n keer het zelfde bericht te sturen.
 
Ik heb een heel eigen gedachte waarom men de verkeerde intelligentie aan blond koppelt :biggrin::worship:
Wat betreft je e-mail: Het is een long shot, maar ik verwacht niet dat er een kant en klare oplossing is. Meestal biedt webmail niet zo veel mogelijkheden. Misschien dat er mailclients zijn die het wel kunnen, bv. Outlook, omdat dat een vrij krachtig pakket voor de kantooromgeving is, maar zelfs dan zul je eerst al je mails uit gmail moeten exporteren (als dat kan) en in Outlook weer importeren. Maar het is maar een gedachte van mij. Mss komt iemand anders met een beter voorstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan