• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe heet de nieuwste Windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Het wordt niet Windows 9, maar:

542af0167ad42-Windows_10.JPG



En het nieuwe startmenu, volgens Microsoft zullen Windows 7 gebruikers zich meteen thuisvoelen.

542af09b0f863-Startmenu.png
 
Laatst bewerkt:
Nvidea kan niet tellen, blijkbaar Microsoft ook niet...
 
Het was dan ook een verassing.
Maar Windows 10 is de naam voor alle uitvoeringen, ook voor Windows Phone.
 
Heb hem ook al even gedownload. Eerst maar eens in virtualbox proberen. Als ie daarin al werkt tenminste. Bij win8 was er eerst ook een update nodig.
 
Ik zal volgende week eens zien wat Windows 10 x64 in mijn oudere Dell Precision doet....
 
installeer je deze Windows 10 Preview en het bevalt u niet bijgevolg dat je dan besluit terug te gaan naar je vorige besturingssysteem dien je een verse installatie te doen ....of je maak gebruik van een image die je dan terug plaatst .
voor diegene die hun voorzorgen nog niet genomen hebben door een image aan te maken of door de recovery cd's aan te maken waarmee je dus je systeem terug naar de fabrieksinstellingen zet , denk er aan !
 
Krijg het nog niet aan de praat in virtualbox. Zal wel een update voor moeten komen.
 
Abraham schreef:

Windows 7 gebruikers zullen zich thuis voelen met win 10. Ik zit naar die 1e pagina te kijken, maar deze lijkt niet erg op mijn windows7. In ieder geval niet de linker zijde van de startpagina. Ik lees allerlei namen welke ik niet in windows7 zie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Abraham schreef:

Windows 7 gebruikers zullen zich thuis voelen met win 10. Ik zit naar die 1e pagina te kijken, maar deze lijkt niet erg op mijn windows7. In ieder geval niet de linker zijde van de startpagina. Ik lees allerlei namen welke ik niet in windows7 zie.

Ik citeerde enkel hoe Microsoft over het nieuwe startscherm denkt.


542d07711db02-StartmenuWX_2.png



542d07912b379-StartmenuWX_3.png
 
Rivella, een beetje vreemd maar wel lekker...
 
Windows 7 gebruikers zullen zich thuis voelen met win 10 ??? denk ik dat die onmogelijk is en echt niet kan ....:(
behalve net zoals bij W8 als maar Classic W7 Shel lukt installeren ... :idea: dan ev. misschien ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik citeerde enkel hoe Microsoft over het nieuwe startscherm denkt.


542d07711db02-StartmenuWX_2.png



542d07912b379-StartmenuWX_3.png

Jeps ik ben er n van die zo over windows 10 denkt. Wat een ellende met windows 8 had ik en ben dus terug gegaan naar 7 omdat ik daar sneller mee kan werken en omdat ik het vooral makkelijker vind werken door die startmenu waar alles in zit wat ik wil aanpassen of veranderen zoals sneller in het confg scherm zijn en zo. Win 8 heb ik het idee dat alles voor je achter word gehouden qwa wat je wil aanpassen veranderen en kan daar niet aan wennen.
 
Windows 7 gebruikers zullen zich thuis voelen met win 10 ??? denk ik dat die onmogelijk is en echt niet kan ....:(
behalve net zoals bij W8 als maar Classic W7 Shel lukt installeren ... :idea: dan ev. misschien ....

Tot nu heb ik in mijn proefmachine (Dell M6400) nog steeds met succes Start8 van Stardock in Windows 10 Preview kunnen installeren.
Kost ca 4 euro, maar dan heb je ook het best werkende startmenu in Windows 8.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan