• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

internet reageerd traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hallo
ik open voor de 3de keer een topic erover.
ik vind mijn internet met vlagen slecht draaien,openen van pagina's ene moment normaal andere moment traag.
speedtest.net geeft de normale abo snelheid ,dat is het dus niet.
ik heb een Medion PC E5262,en hij draait op Windows 7.
hij is 3 maand oud.
ik vind ook dat als de pc opstart hij veel laad of veel scant,duurt nogal ff voor ik kan werken ermee.
ik gebruik firefox 32.0.2
 
Je kunt eens checken wat er allemaal mee opstart. Om te beginnen in msconfig. Alles uninstallen wat je niet per se nodig hebt. Op een merkcomputer is vaak een hoop overbodige troep genstalleerd. Kun je ook eens naar kijken. Zijn ook wel programma's voor als pcdecrapifier, soluto, should i remove it.
 
ik heb dat de eerste dag al gedaan ,in msconfig staat enkel wat echt mee moet
ik heb er weer een stuk of 4 uit gevinkt.
maar er staat nog een met vinkje daar achter staat besturings systeem,wat houd dat in ???
ik heb nu nog 12 vinkjes aan staan in msconfig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt nu wel opgelost te zijn,heb het idee dat het aan provider lag,omdat ik zelf niks veranderd heb:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan