• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Plaats dit maar hier, al iemand aan het werken met windows 10
 
je weet wel dat Windows 10 nog lang niet af is? En dat er nog geen updates zijn waardoor het eigenlijk nog zo lek is als een zeef?

Kijk daarom uit met het doen van bankzaken e.d. Microsoft raadt het ook ten zeerste af. Ze geven aan dat je het virtueel of op een andere pc moet proberen niet op je primaire PC.
 
Ja, ik weet de status (dit wordt ook toegelicht in mijn Blog).

Maar het ligt wel iets genuanceerder, "zo lek als een zeef" is natuurlijk niet zo. Er kunnen fouten ontdekt worden die mogelijk niet gedicht worden.
Ik zal niemand aanraden om nu al Windows 10 te gaan draaien, maar omdat ik zelf in de ICT werk doe ik mee met de tech preview.

Groet
Marcel
 
Je dat laatste doe ik ook maar dan wel virtual :smile: en wat betreft de lekken ik schrijf het inderdaad wel heel stevig maar dat doe ik om duidelijk aan te geven dat er (natuurlijk zijn die er altijd) maar zeker nu nog lekken inzitten die nog moeten worden gedicht.
 
De huidige preview versie van Windows 10 is echt niet bedoeld om als hoofdprogramma gebruikt te worden.
 
Nog even terugkomend op de Windows Updates, er worden wel updates uitgebracht voor de Windows 10 Technical Preview.
Van de week had ik 6 updates. Tot op heden draait het best goed, dus ik kan niet wachten tot de officiele versie uit komt.

Marcel
 
Ik heb ook goede hoop op Windows 10! 1 van de nieuwe dingen waar ik wel heel blij mee ben is dat de Ctrl C en Ctrl V gebruikt kunnen worden in het command prompt.
 
dat de ctrl c en de ctrl v kunnen gebruikt worden in de cmd was eerder ook al mogelijk onder de windows 8 - 8.1
 
O! Als ik met de Ctrl V een commando wil plakken in het CMD dan krijg ik het ongeveer ^zo te zien: ^V maar wordt niet jet commando geplakt. Hoe doe jij dat dan Emi?
 
je heb gelijk wat betreft de ctrl optie met de C en de V gebruik je ctrl+V krijg je ^v
ik gebruik kopieeren en plakken ( dacht dat dit hetzelfde was ) *vergissing van me !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke :smile:

Nee ze hebben het nu eindelijk zo gemaakt dat je het met het toetsenbord kan doen.
 
Je kan nu inderdaad ook gewoon tekst met je muis selecteren, in de command prompt en dan ergens anders plakken. Dit is voor mij erg handig omdat ik ook werkinstructies maak.
 
Dat klopt maar ik gebruik nogal veel sneltoetsen en vind het dus erg verveld dat het nu nog niet kan en ben dus blij met de nieuwe functie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan