• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Samsung Galaxy S5?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xRyan

2pac is alive
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Hey allemaal,

Kzit er aan te denken om te Galaxy S5 aan te schaffen. Echter, weet ik dat Android gevoelig is voor trojaanse paarden.
Nu kwam ik vervolgens op het idee om er Windows 8.1 op te zetten, met Kaspersky als firewall/ virusscanner.

Heeft iemand tips over hoe ik dat het slimst op een legale manier kan aanpakken?
Is Windows toevallig in de Appstore te koop?

Ik hoor het wel,

Ryan.
 
Even iets m.b.t. de garantie als je er een ander OS opzet vervalt de garantie van het toestel. En dan nog iets ik gebruik ook Andriod. Ik heb nog nooit iets van een virus binnen gehad.
 
Heb een samsung s4, en heb ook nog nooit problemen gehad wat betreft virus of wat dan ook.
 
Mag ik vragen hoe je aan deze ervaringen bent gekomen?
 
Heb er soms een test versie op gehad en deze hebben nooit iets gevonden van trojaanse paarden of virussen. BV AVG via google playstore.
Ook heb ik geen last van haperingen op mijn samsung s4, dus het zal wel meevallen met al die virussen. Ook een kwestie van niet te veel rotzooi op je gsm installeren.
(illegaal spul).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet wel dat sommige mensen het hebben als ze een game op hun GSM installeren.
 
Hey allemaal,

Kzit er aan te denken om te Galaxy S5 aan te schaffen. Echter, weet ik dat Android gevoelig is voor trojaanse paarden.
Nu kwam ik vervolgens op het idee om er Windows 8.1 op te zetten, met Kaspersky als firewall/ virusscanner.

Heeft iemand tips over hoe ik dat het slimst op een legale manier kan aanpakken?
Is Windows toevallig in de Appstore te koop?

Ik hoor het wel,

Ryan.
Hoi Ryan,

Als je Windows op een telefoon wil zetten, kun je dit het beste doen met een custom rom, denk bijvoorbeeld aan www.cyanogenmod.com.

Echter vervalt wel al je garantie als je een custom rom erop zet. Denk er dus goed over na
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan