• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foto weergave op digital foto frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

1948kanarie

Nieuw lid
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Mijn foto's met picasa 3 aangepast, kleur, helderheid en tekst. een kopie op de SD kaart gezet en in mijn Digital foto frame Philips model SPF 4608/2.
Echter veel foto's ( niet allemaal ) worden niet goed weergegeven, helderheid, stand en de tekst niet altijd geplaatst. De SD kaart op mijn PC in de verkenner worden goed weer gegeven. Hoe kan dit en wat kan ik daaraan doen?
 
Zijn het aangepaste foto's en in welk formaat zijn ze opgeslagen. Mss doet Picassa iets met het formaat. Open eens een plaatje en kies "save as" en dan "options" Je ziet dat er dan nog wat instelmogelijkheden zijn. Mss kan het fotolijstje niet met al die instellingen overweg. Vergelijk de isntellingen eens van plaatjes die wl goed gaan met plaatjes die niet goed gaan. Mss levert dat iets op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan