• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Topic van afgelopen nacht geheel verdwenen?

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezer(s),
Afgelopen nacht las ik dat Abraham, n van onze forum-experts, er het bijltje bij neergooit... Dit komt z plotseling dat ik het vermoeden heb dat er zich het een en ander binnen dit forum heeft afgespeeld. Vanzelfsprekend is dit alles priv en gaat dit ons niet aan.

Echter, hierover bestond een topic waarop in 1e instantie forumgenoot Emi en even later ook ikzelf hebben gereageerd. Tot mijn verbazing bestaat het gehele topic niet meer. Waarom is dit en wat is daar de reden van?

N.B. Ineens herinner ik me dat dit in het deel: Aan de bar was opgestart. Ook daar is er niets meer van terug te vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ,daar hoor ik van op dat Abraham ermee gestopt is.
is enorm jammer,zie maar weer eens zo'n goeie expert terug te krijgen.
 
Abraham zou diens lopende zaken nog afhandelen, maar laten we hopen dat iemand hem nog tot andere gedachten kan bewegen.
Het zou voor dit forum een verlies zijn indien Abraham niet terugkomt op diens mededeling.
 
Re: Topic van afgelopen nacht verdwenen

Laten wij optimistisch zijn. Toen ik zag dat het onderwerp verdwenen was dacht ik onmiddellijk: Abraham54 heeft zich bedacht en gaat gewoon verder waar hij gebleven was en daarom heeft hij de redactie verzocht het onderwerp te verwijderen.

Of misschien heeft hij wel zelf de bevoegdheid om onderwerpen te verwijderen.

Dus, laatste nieuws: hij blijft op zijn post.
 
Ik heb het topic verplaatst naar het mod-/admin gedeelte.

Betreffende topic is inderdaad aan de kant gezet.
We bekijken momenteel intern de mogelijkheden.
Zodra er meer concreet is, zullen jullie daarvan horen.
 
Hallo Allemaal,

Er is inderdaad wat commotie geweest rondom het vertrek van Abraham54. Gisteren hebben we redelijk wat prive berichten over en weer gestuurd en uiteindelijk kregen we het bericht dat Abarham54 zijn keuze zou overdenken. Op dat moment heb ik het topic verplaatst naar een gedeelte waar jullie dat niet meer kunnen zien, zodat de rust een beetje zou wederkeren op het forum. Jullie zijn erg scherp ingesteld en zien dus alles en dit topic had ik gisteravond niet meer gezien. De beoogde rust was dus niet helemaal hersteld. Gisteravond heb ik het bericht ontvangen dat de heroverweging van Abraham54 positief is uitgevallen en dat hij het forum dus nog niet gaat verlaten. Ik hoop hiermee alle onduidelijkheid weg te halen en hoop dat iedereen weer het plezier in het forum terugvindt. Wij zijn in ieder geval erg blij dat Abraham54 ons team blijft versterken en gaan er met z'n allen weer met frisse moed tegenaan.

Groeten,
YdieresiS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, maar overdenken is toch nog iets anders.

Ik hoop dat ik namens alle forumleden spreek wanneer ik zeg dat we Abraham niet willen missen!
 
Ik hoop dat ik namens alle forumleden spreek wanneer ik zeg dat we Abraham niet willen missen!
Wij kunnen slechts hopen dat hij ons ook niet wil missen.:smile:
 
Ik ben er weer als mijn notebook weer helemaal opnieuw is genstalleerd!
 
Wauw, nu moet Abraham zichzelf gaan helpen... :)
 
Hallo iedereen, een en ander heeft langer geduurd dan ik dacht.
Mijn Dell M6700 heeft weer eens nukken; nadat Win 8.1 weer was genstalleerd, draaiden de fans weer niet en werd het moederbord weer echt heet.

Dus moest ik weer teruggrijpen naar mijn oudere M6400 - geen straf - maar Windows 7 installeren op een gewone HD is wel iets anders dan op SSD.
 
Hallo Abraham54,

Had toch om onze hulp gevraagd, dan was het veel sneller gegaan.:smile:
 
Hoi Leono,
mijn M6700 heeft iedere keer dezelfde nukken met de fans als er Windows 8 in heeft gezeten.
Dat is enkel op te lossen door het Bios eerst in stappen te downgraden naar een heel oude versie en daarna weer te updaten naar de nieuwste bios versie.
En dan het notebook volledig van de stroom houden voor een paar weken en dan Windows opnieuw installeren.
Zo heeft een eerdere Windows 8 installatie een Samsung Pro SSD compleet vernaggeld: ook anderen konden niks meer met die SSD.

Ik ben inmiddels zover dat ik op een vier GB USB-stick een Live Open Suse 13.1 x64 versie draaiende heb, om ervaring ermee op te doen.
Waarom heeft de Chinese overheid overigens Windows 8 in de ban gedaan?
 
Fijn dat je er weer bent Abraham,

Een goede vriend van me is momenteel in China (Peking), misschien dat hij daar kan achterhalen wat er met Windows 8 aan de hand is?
 
Het antwoord op die vraag is mij bekend hoor, maar ik vraag mij af of anderen dit ook ook bekend is.
Heeft heeft allemaal met de NSA te maken, daarom overigens staan in mijn Precisions webcam en microfoon in het bios op uitgeschakeld, dus de overheid kan in mijn notebook deze apparaten op afstand NIET inschakelen!
 
Ik denk dat verreweg de meeste computergebruikers dit niet weten (en ook al niet op forums rondneuzen).
 
In China is men ver gevorderd met de ontwikkeling van een eigen besturingssysteem.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan