• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Topic van afgelopen nacht geheel verdwenen?

Ja, zodat de overheid zelfs kan zien hoe vaak en hoe laat je naar het toilet gaat... (iets van Big Brother enz.)
 
Ach ja... en mijn telefoon wordt niet afgeluisterd en mijn internetverbinding ook niet. Wat naef om te denken dat het alleen maar in een computer zou zitten.

Ik denk eerder dat China een eigen OS wil ontwikkelen zodat de eigen bevolking ng beter gecontroleerd kan worden...
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik in feite ook ...
 
De gewone Chinese burger mag wel Windows 8 gebruiken, alleen de Chinese staat staat het zijn werknemers en onderdelen niet toe om computers met Windows 8 uit te voeren.
 
Logisch ja, alle overheids en particuliere bedrijven zijn dan verplicht het Staatssysteem gebruiken. Dan vloeit de winst niet naar Microsoft, maar blijft in Chinese handen. Iets voor Rutte en c.s? hahaha
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan