• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

imac online kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piedidi

Nieuw lid
Lid geworden
17 okt 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en wilde graag even jullie mening / ervaring vragen.
Ik wil graag nieuwe imac kopen en botste tijdens het surfen op een "prijsvergelijkingswebsite" (www.imackopen.be)
Ik verschoot van het verschil in prijs die je betaalt tussen de verschillende aanbieders.

Hebben jullie ervaring met deze aanbieders?
Heb altijd wat schrik gehad om online te kopen, maar als je ziet dat verschil soms 100 euro bedraagt dan is dat wel al de moeite natuurlijk...

Alvast bedankt voor jullie mening...
 
:welkom: op het forum, Piedidi!

De laatste 4 computers die ik kocht, heb ik allemaal bij een webwinkel besteld. En het is heel verstandig van je dat je een vergelijkingswebsite gebruikt.
Ik kocht destijds mijn iMac ook online, bij de goedkoopste aanbieder die ik toen kon vinden. Dat scheelde me 10% in de prijs en voor een iMac betekent dat aardig wat euro's. Je krijgt immers, waar je hem ook koopt, exact dezelfde computer. Alleen wanneer een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan moet je goed opletten. Is dat dan misschien een ouder model? Vergelijk dus de specificaties.

Er bestaan natuurlijk meer vergelijkingswebsites. Jij woont waarschijnlijk in Belgi, want de webwinkel Bax-shop kende ik persoonlijk nog niet.
Ik gebruik zelf deze vergelijkingswebsites: Hardware.info; beslist.nl; Vergelijk.nl.

Wanneer je klikt op de link van Hardware.info, dan zie je niet alleen de verschillende prijzen van de iMac bij de diverse webwinkels, maar je ziet ook (aan het aantal sterren achter hun naam) hoe die bedrijven door de klanten gewaardeerd worden.
Klik maar eens op die sterren; dan kun je de klantbeoordelingen lezen.

Die klantbeoordeling (hoe is de service van de webwinkel) kun je mee laten wegen bij je keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan